בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"קורא למנהיגות להחזיר את ההרתעה"

"כולנו שומעים על אירועים ועל דקירות שבכל יום. בסוף, כשזה פוגש אותך בצורה הכי אישית זה יותר מורכב", אומר אחיו של הנפגע בפיגוע באריאל

  • חיים כהנא
  • י"ג חשון תשע"ו - 20:44 26/10/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע באריאל (מועצה אזורית שומרון)
זירת הפיגוע באריאל (מועצה אזורית שומרון)

אמש (ראשון), נפצע אוהד הרץ, תלמיד ישיבת אלון מורה, תושב פתח תקווה בצומת אריאל על ידי ערבי שביצע בו פיגוע דקירה ונמלט. שוחחנו עם אחיו, אבישי, על מה שקרה באירוע ועל מצבו של אחיו.

"קודם כל, מצבו משתפר מרגע לרגע. הוא נכנס לפני כמה דקות לניתוח ביד. הוא מדבר, זוכר את כל האירוע ומתקשר אתנו. מה שקרה זה שהוא יצא מהבית של ההורים מפתח תקוה אתמול בצהריים, עלה על אוטובוס לאריאל והתקדם לכיוון הטרמפיאדה של היהודים לתפוח. כשהוא הגיע הוא ראה בחור ערבי שהיה נראה לו קצת חשוד ועמד בטרמפיאדה של היהודים", מספר הרץ.

"הוא ביקש ממנו להתקדם לתחנה של הערבים שבהמשך. המחבל הסתובב אליו ואמר לו 'סבבה, אין בעיה' והלך. אחרי כמה שניות הוא חזר, התנפל עליו ודקר אותו. בעיקר בבית החזה וגם בפנים וביד. אחרי כמה שניות אוהד התעשת, הדף אותו ונאבק אתו עד שהוא הבריח את המחבל. הוא שלף את האקדח שלו אבל ראה שהוא לא מצליח לרוץ בגלל הפציעה ואיבוד דם והתיישב במקום עד לפינוי מהמקום. המחבל ברח לעצי זית ומשם לכפרים ונתפס אחרי כמה שעות. זה לא משמח ממש, אבל זה עושה קצת יותר טוב על הלב".

"בחודש וחצי האחרונים כולנו שומעים על אירועים כאלו ועל דקירות שבכל יום. בסוף, כשזה פוגש אותך בצורה הכי אישית ומשפחתית, זה יותר מורכב. היום בבוקר אחותי ספרה לי שאתמול כשהתקשרו אליה ואמרו שאוהד נדקר ונפצע קשה, היא התיישבה על הספה והתחילה לבכות. ניגש אליה הבן שלה בן 9 ושאל אותה 'מה קרה?' היא אמרה לו על אוהד, אז הוא ענה לה 'כבר חודש וחצי אנשים נדקרים, את צריכה לבכות כל יום אותו דבר'. אמרתי לה שאם ככה הבן שלה מדבר, אז נצחנו".

"אין ספק שהכי טוב, וגם אוהד זאת הייתה השאיפה של אוהד – לחסל את המחבל. אני מקווה שהמנהיגות תדע לעשות ולקבל את ההחלטות הנכונות ולהחזיר את ההרתעה לאומה שלנו".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד