בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אחיו של קצין השב"ס: "הוא גיבור"

בשב"ס פועלים לפיטורי הסוהר והקצין שהכו אריתראי שנחשד כמחבל בבאר שבע. אמו: "הבן שלי היה יכול למות, על זה אף אחד לא מדבר, הכול בשביל התקשורת"

  • אברהם שפירא
  • י"ג חשון תשע"ו - 19:27 26/10/2015
גודל: א א א
המסתנן האריתראי לאחר שנורה והוכה (ללא קרדיט)
המסתנן האריתראי לאחר שנורה והוכה (ללא קרדיט)

בשירות בתי הסוהר הודיעו היום (שני) כי הם פועלים לפיטורו של רונן כהן, קצין בשב"ס ולסוהר הנוסף שנעצרו בטענה שהכו את המסתנן הארתיראי שנחשד כמחבל בפיגוע בבאר שבע לפני כשבוע.

בפיגוע המדובר, נרצח החייל עמרי לוי הי"ד בידי בדואי ונפצעו 7 נוספים. אריתראי שנמלט מהזירה נורה בידי מאבטח בדואי שישה כדורים שגרמו למותו. לאחר מכן היכו אותו אזרחים שהיו במקום בחשבם שהוא מחבל.

בתקשורת מיהרו לכנות את האירוע "לינץ'" ונתנו למותו של הארתיראי סיקור נרחב. "לדעתי זה הכול (כל המעצר א.ש) בשביל התקשורת" אמרה זהבה כהן אמו של קצין השב"ס. "הבן שלי היה במצב על הפנים, הוא יכול היה למות. את זה אף אחד לא מדבר, אבל לבוא ולהעמיד אותו בשביל התקשורת כל זה בשביל תמונה לתקשורת".

"אני חושב שאחי גיבור" אמר שחר כהן. "ראינו חיילים שברחו מה עשו להם בתקשורת. אז עד שבן אדם רוצה ועוזר גם זה לא טוב להם? אין מה להגיד. אני אומר שזה בושה למדינה מה שקורה כאן. זה בושה שבכלל שמו עליו אזיקים. זה לא יאומן".

עורך דינו, עידו פורת אמר כי "הוא היה בטוח במאה אחוז שזה מחבל. הוא חתר למגע בשביל לנטרל אותו. הוא אמר לי: הייתי בטוח שעוד שניה הוא ישלוף נשק ויירה בעוד אזרחים ולכן היכיתי אותו ואני מצטער על זה".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד