בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תנועת פת"ח מגייסת את הנאצים

תנועת פת"ח משתמשת באלמנט נאצי בהסברה נגד ישראל ונאום שטנה של יועצו של אבו-מאזן בטלוויזיה הרשמית של "הרשות" • חפים מפשע

  • אורי קירשנבום
  • כ"א חשון תשע"ו - 08:45 03/11/2015
גודל: א א א
שער ספר ילדים נאצי בשימוש תנועת פתח
שער ספר ילדים נאצי בשימוש תנועת פתח

תנועת פת"ח פרסמה בסוף השבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלה תמונת שער מספר ילדים אנטישמי שיצא בגרמניה בשנות עלייתה של התנועה הנאצית לשלטון, כל מפרסמים בארגון "מבט לתקשורת פלסטינית".

הטקסט שנלווה לתמונה (בערבית): "הכריכה של אחד מספרי הילדים בגרמניה בשנת 1936 שכותרתו: 'אל תיתן אמון באף שועל באחו הירוק, ואל תיתן אמון בשבועה של שום יהודי'".

תמונת שער של ספר נאצי בפוסט של תנועת פת"ח

| נאום שטנה מפי יועצו של אבו מאזן

ידיעה נוספת מ"מבט לתקשורת פלסטינית" מספרת על מחמוד אל-הבאש, השופט השרעי העליון, שמתפקד גם כיועץ לענייני דת של אבו-מאזן, שנשא נאום שטנה כנגד ישראל בדרשת יום השישי לפני כעשרה ימים.

הדרשה שודרה בטלוויזיה הרשמית של "הרשות הפלסטינית", הנה היא לפניכם:

"הסכסוך המתנהל כאן בפלסטין, ביננו ובין הכיבוש הפושע ובין הנהגתו הפושעת, הוא ביטוי נוסף של הניסיונות שעברו עלינו, ביטוי נוסף של הסכסוך ההיסטורי בין האמת והשקר, בין הטוב לרע. במשך כל ההיסטוריה, היה סכסוך בין הטוב לרע. את הטוב מייצגים הנביאים ותומכיהם, ואת הרע מייצגים ה'איבליסים' - השטנים ותומכיהם. איננו ממציאים כאן משהו חדש. זהו סכסוך בין שתי ישויות, הטוב והרע, סכסוך בין שני פרויקטים: הפרויקט של אללה נגד הפרויקט של השטן, פרויקט שקשור באללה, וברצונו של אללה - באמת ובטוב, ופרויקט הקשור לעושק, לשטניות, לאיבה, לכיבוש ולברבריות."

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד