בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תשובה לטרור? בטונדות במקום הפיגוע

בטונדות הוצבו במקום בו נפצעו ארבעה יהודים בפיגוע דריסה בשומרון. "במקום לפגוע באוכלוסיה ממנה יוצאים המחבלים, מחליט צה"ל לפגוע במתיישבים"

  • כ"ח חשון תשע"ו - 08:49 10/11/2015
גודל: א א א
הבטונדות בצומת תפוח (מיכאל שרקי TPS)
הבטונדות בצומת תפוח (מיכאל שרקי TPS)

פחות מיממה לאחר פיגוע הדריסה בצומת תפוח בו נפצעו ארבעה תושבי השומרון, הוצבו בטרמפיאדה בטונדות נוספות על אלו שהיו במקום, במטרה לנסות ולמנוע הישנות של המקרה.

בצומת, ישנם שני עמדות גבוהות המשקיפות על המתרחש, מספר מצלמות אבטחה ולוחמים נוספים העומדים בתחנות השונות. מצלמות האבטחה, החולשות כמעט על כל שטח הצומת, הוצבו מיד לאחר רצח אביתר בורובסקי הי"ד בפיגוע דקירה בתחנה לכיוון ירושלים.

"במקום להתמודד, בורחים מהבעיה". צומת תפוח הממוגנת (מיכאל שרקי TPS)

"ביקשו מאיתנו לעמוד רק מאחורי הבטונדות ולא איפה שאנחנו רגילים לעצור את הטרמפים", אמר תושב האזור בשיחה עם הקול היהודי. "בכל פיגוע מוסיפים מגננה אחרת, בפיגוע ירי מוסיפים עמדות, בפיגוע דקירה מוסיפים מצלמות ובפיגוע דריסה מוסיפים בטונדות. אני לא יודע כבר לאן אפשר עוד להגיע. אני רק מקווה שלא יהיו מקלטים לטרמפיסטים בצומת. הכל, רק כדי שיהיה אפשר עוד קצת לברוח מהבעיה האמיתית ולא לטפל בה".

"במקום לפגוע באוכלוסייה ממנה יוצאים המחבלים, זאת שברובה תומכת בטרור, מחליט צה"ל לכלוא את היהודים במקומות מסוימים כדי שלערבים תהיה חופשיות. המצב צריך להיות הפוך, הם אלו שאמורים לפחד", הוא אומר לסיום.

ארבעה נפצעו בפיגוע דריסה. זירת הפיגוע בצומת תפוח (מיכאל שרקי TPS)

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד