בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הטרור הערבי לא ימנע את הפעילות"

כבר שלוש שנים שהוא מסתובב בין חיילי צה"ל ומפנק אותם בכל שעות היממה. אמש (ד') הוא הותקף באבנים בגוש עציון ונפצע

  • ל' חשון תשע"ו - 13:41 12/11/2015
גודל: א א א
הטרנזיט של רפי פורטל לאחר התקיפה (הצלה יוש)
הטרנזיט של רפי פורטל לאחר התקיפה (הצלה יוש)

רפי פורטל מסתובב במשך שלוש שנים ביהודה ושומרון ו"מפנק", כלשונו, את החיילים בכל שעות היממה. אמש (רביעי) הותקף פורטל באבנים לאחר סבב פינוקים לחיילים בגוש עציון ונפצע.

"חזרתי מכיוון גוש עציון אחרי שפינקתי שם את החיילים בצומת", סיפר היום (חמישי) פורטל בשיחה עם הקול היהודי. "עברתי את הפילבוקס של בית אומר ועצרתי לחיילים. בפילבוקס הגבוה של בית אומר זרקו עלי סלע וכתוצאה מהסלע השמשה התנפצה. בלמתי והפעלתי סירנה בשביל להזעיק את כוחות הביטחון. רכב מאחוריי חטף גם הוא אבנים אז עצרתי בצומת כרמי צור לוודא שהוא בסדר והמשכתי לקריית ארבע, שם פינו אותי לבית חולים".

חיילים במהלך "פינוק" של רפי (רפי פורטל)

"אנחנו פועלים 24 שעות למען החיילים שלנו ולמען הלוחמים. אני נוסע ביהודה ושומרון כל הזמן. נפגעתי מכות יבשות, עדיין כאבים אבל שום דבר לא ימנע ממני להמשיך בפעילות. הרופא אמר לי לשכב שבוע במיטה וכואב לי, בתור אחד ששלוש שנים לא עוזב את החיילים לרגע, לא לעבור אצלם שבוע שלם".

| "הכי חשוב זה הלב החם והנשמה"

"אני מסתובב לבד עם שכפ"ץ קרמי ואקדח", מספר פורטל על הפעילות. "אני מסתובב בכל יהודה ושומרון. כל פעילות צבאית אני מגיע לחיילים ומפנק אותם בשתייה חמה – תה, סחלב חם, שוקו, קפוצ'ינו, קפה שחור. מפנק אותם עם פיצות, טוסטים, מרק חם, פופקורן ומוצרים בסיסיים כמו גרביים וכל דבר שאפשר להעניק לחיילים. כמובן, הכי חשוב עם לב חם והנשמה. זה המסירות נפש של עם ישראל וקידוש השם. אנחנו נותנים לחייל תחושה של ערנות, תחושה שאנחנו אתו ואוהבים אותו. להעביר לו את התחושה שכל מה שהוא עושה עם ישראל אתו".

חיילים  עם רפי (רפי פורטל)

"שום דבר לא ימנע ממני לשוב לפעילות ולשמח את חיילי צה"ל", הוא מבהיר. "יש בשיר של אייל גולן, אני מצטט, 'מי שמאמין לא מפחד'. אנחנו מפחדים רק מבורא עולם. אני חושב שלשמח את הלוחמים זה מה שיביא את הגאולה".

חיילים  עם רפי (רפי פורטל)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד