בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: שייח הסית לפגיעה ביהודים

כתב אישום הוגש (ה') כנגד שייח ערבי שהסית לפגיעה ביהודים. "כתב האישום הגיע באיחור רב"

  • ל' חשון תשע"ו - 18:49 12/11/2015
גודל: א א א
השייח מוגרבי (צילום מסך)
השייח מוגרבי (צילום מסך)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט השלום בירושלים, כתב אישום כנגד חאלד מוגרבי, שייח שנחשד שהסית כנגד יהודים ולפגיעה ביהודים.

על פי כתב האישום, שאושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, נשא מוגרבי נאומים במסגד 'אל אקצא' שמטרתם להטמיע בשומעיו רעיונות כנגד יהודים, להתסיס ולגרום לשומעיו לבצע מעשים ופעולות של טרור ואלימות כנגד יהודים, תוך ניצול מעמדו כמורה ואיש ציבור.

מארגון חוננו שהגיש את התלונות כנגד מוגרבי נמסר בתגובה: "אנו כמובן מברכים על הגשת כתב האישום, אך הוא מגיע באיחור רב. אנו בטוחים כי אילו היה מוגש כנגד מוגרבי כתב אישום והוא היה נכלא כבר לאחר שהגשנו את התלונה הראשונה, היה נמנע המשך מסע ההסתה שלו כנגד יהודים באשר הם, מסע הסתה שיתכן והוביל ישירות לפיגועים שהתרחשו לאחרונה".

"בני ישראל נרדפו באירופה, ובסוף הגיעה למצב שהיא נשרפת איפה? בגרמניה, בגלל שהיא חטפה הרבה ילדים קטנים, אלה סיפורים ידועים שיש עליהם עדים ונמצאים פרוטוקולים של בית המשפט", אמר השייח מוגרבי באחת מדרשותיו. "מי שקורא את הפרוטוקולים של מושלי ציון ימצא שהמטרה הסופית של בני ישראל הוא כיבוש העולם, אני לא אומר כלכלית ואני לא אומר חברתית... אבל אני אומר צבאית, כלומר המטרה הסופית של בני ציון היא לכבוש את כל העולם... אלוהים יכול להשמיד את היהודים כולם על זיכרונם של אבותיהם בכל מקום בעולם. אבל אלוהים רצה מאתנו להתחיל להזיז דברים על מנת לעשות את דברי האל. והכי חשוב, שיכול להיות מצב שהבן אדם ייתן את רוחו בשביל אלוהים וזה מה שקוראים לו ג'יהאד זה מהדרגות הכי חשובות שתמות שהיד אצל אלוהים, תמות שהיד זה דרגה ענקית מאוד".

כתב האישום מייחס לו עבירות של הסתה לגזענות והסתה לאלימות. כמו כן, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד