בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנרצחים הי"ד מובאים למנוחות

אהרון יסייב נטמן אמש והלוויותיהם של ראובן אבירם ויעקב דון יערכו בהמשך היום (ו'). גופתו של עזרא שוורץ תוטס לבוסטון

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ח' כסלו תשע"ו - 08:46 20/11/2015
גודל: א א א
הנרצחים בפיגועים אתמול (קובי ריכטר TPS ובאדיבות המשפחות)
הנרצחים בפיגועים אתמול (קובי ריכטר TPS ובאדיבות המשפחות)

מאות השתתפו הלילה (שישי) בבית העלמין בחולון בהלווייתו של אהרון יסייב הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בתל אביב. בהמשך הבוקר תערך ברמלה הלווייתו של ראובן אבירם הי"ד, גם הוא נרצח באותו פיגוע.

יעקב דון הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי בגוש עציון, ייטמן בבית העלמין בכפר עציון בהמשך הבוקר. גופתו של עזרא שוורץ הי"ד, שנרצח גם הוא בגוש עציון, תוטס במוצאי השבת לבוסטון, שם ייטמן בליווי בני משפחתו.

זירת הפיגוע בגוש עציון, אמש (הלל מאיר TPS)

בן 49 היה יעקב דון הי"ד במותו, נשוי ואב לארבעה ילדים. יעקב נולד להורים ניצולי שואה, בהמשך למד בישיבת הר עציון ושימש כמחנך וכרכז חינוך חברתי בתיכון 'דרך אבות' באפרת. כמו כן, יעקב היה מדריך תקשוב של משרד החינוך ודוקטורנט לטכנולוגיה חינוכית באוניברסיטת חיפה. יחד עם אשתו היה שליח הוראה בטורונטו.

| "יעקב היה איש של חינוך וחיוך"

"יעקב היה איש חינוך בכל רמ״ח איבריו", נמסר מהישוב אלון שבות בו התגורר. "יעקב אהב חינוך ומעל לכל אהב את תלמידיו. איש של חינוך וחיוך. בית אלון שבות מבכה את האבידה, ומחבק את האשה שרה והילדים אביעד (21), מאור (19) ידידיה (17) ורחלי (13)ץ

יחד עם חמישה מחבריו, הגיע אתמול מבית שמש עזרא יחיאל שוורץ הי"ד לסייע בבניית מאחז 'עוז וגאון' שהוקם בצומת גוש עציון לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו הי"ד. עזרא הי"ד, בן 18 במותו, הוא אזרח ארצות הברית ותלמיד ישיבת אשרינו בבית שמש. חמשת חבריו נפצעו בפיגוע וטופלו במרכז הרפואי שערי צדק בבירה. גופתו כאמור, תוטס במוצאי השבת לבוסטון, שם תערך הלוויתו.

זירת הפיגוע בתל אביב, אמש (קובי ריכטר TPS)

"הוא היה אדם טוב שאהב תמיד לעזור, הוקיר תמיד תלמידי חכמים וקבע עיתים לתורה, והיה מחזק כל מי שיכל, גם את בני משפחתו הקרובה", נמסר ממקריו של הרב אהרון יסייב הי"ד, שנרצח בפיגוע בתל אביב. הרב אהרון הי"ד, היה בן 32 במותו והותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. על פי העדויות שהגיעו מהזירה, אהרון, שארגן מידי יום את תפילת המנחה במקום בו אירע הפיגוע, מנע מהמחבל להיכנס לבניין ולפגוע ביהודים נוספים.

ראובן אבירם הי"ד, כבן 51 מרמלה, עלה לארץ מברית המועצות בהתשנ"א ועבד למחייתו כמלטש יהלומים בבניין פנורמה בתל אבוב. באמצע תפילת מנחה, נרצח ראובן הי"ד והותיר אחריו אישה ואבן יחיד בן 26.

אחד מכלי הרכב שנפגע בפיגוע אתמול בגוש עציון

תל אביב, אתמול (יוסף פריסמן)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד