בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מספר פצועים בפיגוע בקרית גת

ערבי דקר הערב (מוצ"ש) ארבעה יהודים בקרית גת ונמלט. סריקות נערכות לאיתור המחבל. עוברי אורח הכו ערבי באזור

  • ט' כסלו תשע"ו - 18:53 21/11/2015
גודל: א א א
פינוי הפצועים מזירת הפיגוע בקרית גת, הלילה (דוברות מדא)
פינוי הפצועים מזירת הפיגוע בקרית גת, הלילה (דוברות מדא)

לפני זמן קצר (מוצ"ש) דווח כי ערבי דקר מספר יהודים בכניסה לאצטדיון ברחוב מלכי ישראל פינת דוד המלך בקרית גת.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לארבעה נפגעים. אחד מהם במצב קשה עם דקירות בחזה, שניים במצב בינוני עד קשה עם דקירות בבטן ובגב ואחד במצב קל, גם הוא דקור בפלג גופו העליון.

זירת הפיגוע בקרית גת, הערב

למרכז הרפואי ברזילי באשקלון הובאו שני גברים פצועים ופצועה נוספת בשנות ה-40 וה-50 לחייהם ופצועה נוספת כבת 13 עם פצעי דקירה בחזה ובבטן. האשה הוכנסה לחדר הניתוח והשאר הועברו למיון.

אזרחים שהבחינו בערבי סמוך למקום הפיגוע, החלו להכותו לאחר שחשדו כי הוא המחבל. שוטרי מג"ב חילצו את החשוד והעבירו אותו לטיפול במרכז הרפואי ברזילי באשקלון. הכוחות ממשיכים בחיפושים לאיתור המחבל.

שוטרים בזירת הפיגוע, הערב (דוברות המשטרה)

פאראמדיק מד"א אפרים ינקו שהגיע לזירה סיפר:"כשהגעתי למקום ראיתי המולה, במרחק של כ- 50 מטר אחד מהשני שכבו 3 פצועים, גבר (51) ושתי נשים (56, 44), הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון. אנשים הובילו אלינו פצועה נוספת, נערה כבת 13 גם היא בהכרה ועם פצעי דקירה. העלנו אותם לאמבולנסים והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים חבישה ומתן נוזלים, תוך פינויים לבית החולים כשהם מוגדרים במצב בינוני ויציב".

| ליל שבת: שוטר נפצע בפיגוע דריסה

זמן קצר לאחר כניסת השבת, נפצע באורח קל שוטר מג"ב בפיגוע דריסה סמוך לאבו דיס באזור ירושלים. שוטרים סימנו לנהג ערבי להאט את נסיעתו לצורך בדיקה שגרתית, אך זה האיץ את מהירות הרכב ודרס את השוטר ברגלו. השוטר שהצליח להימלט, נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול במרכז רפואי בירושלים.

שוטרים סורקים אתרי בנייה בקרית גת, הערב (דוברות המשטרה)

בשבת נתפסה ערבייה סמוך לעמדה הצלבנית בחברון כשהיא חמושה בסכין, ככל הנראה במטרה לבצע פיגוע. גם סמוך לכפר אידנא בהר חברון נתפס ערבי חמוש בסכין בדרכו לדקור יהודים וביום שישי נתפס ערבי נוסף בחברון בדרכו לבצע פיגוע דקירה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד