בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפיגוע בשומרון: המחבל חדר לתוך חומש

פרסום ראשון: הנהג הערבי שדרס בחור ישיבה בצפון השומרון – חדר לישוב חומש בשעה שתלמידי הישיבה למדו. "נמשיך לשמור על הארץ ועל חומש במסירות נפש"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"א כסלו תשע"ו - 13:16 23/11/2015
גודל: א א א
מתיישבים בשומרון. ארכיון (עמוס עזריה)
מתיישבים בשומרון. ארכיון (עמוס עזריה)

נהג ערבי חדר הבוקר (שני) לישוב חומש שבצפון השומרון ודרס את אחד מתלמידי הישיבה במקום. התלמיד, כבן 18, פונה לטיפול במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה כשמצבו מוגדר קל.

בשנת התשס"ה גורשו תושבי הישוב חומש יחד עם תושבי ישובים סמוכים ויישובי גוש קטיף במסגרת תכנית ההתנתקות. לאחר מספר שנים הקימו פעילי מטה 'חומש תחילה' ישיבה במקום. הפיגוע התרחש בשעה שתלמידי הישיבה עסקו בלימוד.

מגדל המים בישוב חומש בצפון השומרון. ארכיון (יחצנים)

ממטה חומש תחילה נמסר, כי "בחומש, כמו בכל ארץ ישראל הטרור הערבי מנסה לפגוע ביהודים בכל מקום שהם. ברוך ה' האירוע הסתיים בפציעה קלה בלבד. אנו נמשיך לשמור על ארץ ישראל ועל חומש במסירות נפש עבור כל עם ישראל".

"אנחנו מחזקים בשעה הזו את תלמידי ישיבת חומש המוסרים את נפשם כדי לחזק את האחיזה היהודית בחומש וביישובי צפון השומרון", אמר היום ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. "נס גדול שהאירוע הסתיים כך. האירוע הזה מוכיח שוב, שהטרור הערבי בא להשמיד את כולנו. את תלמיד ישיבת חומש לצד אזרח תל אביבי בבית הקפה. זו השעה להתאחד סביב הדרישה להחזרת הבטחון. גם אם חופש התנועה של הפלסטינים והמחבלים ייפגע. אין לנו ברירה אחרת. יש להחזיר את הביטחון למדינת ישראל גם במחיר גינויים מאירופה. לא נמשיך לשלם בדמנו את המחיר".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד