בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ניסיון פיגוע בצומת תפוח

מחבל נורה למוות לאחר שרץ עם סכין בצומת תפוח בשומרון. לאחר מרדף, נעצרה מונית ערבית שהסיעה אותו לצומת. ראש מועצת שומרון: "דורשים להגביל את חופש התנועה של 'הפלסטינים'"

  • י"ד כסלו תשע"ו - 10:51 26/11/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע הבוקר (ביטחון שומרון)
זירת הפיגוע הבוקר (ביטחון שומרון)

ערבי שרץ עם סכין בצומת תפוח נורה למוות לפני זמן קצר. בחסדי השם הוא נורה בטרם הצליח לפגוע באיש. האירוע הסתיים ללא נפגעים יהודים.

זירת נסיון הפיגוע הבוקר (דוברות איחוד הצלה שומרון)

זירת נסיון הפיגוע הבוקר (שלום צוברי TPS)

הכוחות בצומת תפוח הבחינו במונית שהורידה את המחבל במקום, ומיד לאחר הרג המחבל פתחו הכוחות במרדף אחר המונית לכיוון דרום. לאחר מרדף של כמה דקות, עצרו כוחות הביטחון את המונית שהביאה את המחבל לצומת.

מדוברות המשטרה נמסר כי המחבל קפץ מהמונית כשזו האטה במהלך נסיעתה בצומת תפוח ומייד החל לרוץ לכיוון לוחמי משמר הגבול כשהוא אוחז בידו סכין של 15 ס"מ. הלוחמים, כאמור, ירו בו באופן מיידי.

הסכין בזירת נסיון הפיגוע הבוקר (דוברות איחוד הצלה שומרון)

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר לאחר ניסיון הפיגוע: "אנחנו מחזקים את ידי צה"ל הפועל בכל מקום ומגן על אזרחי ישראל. עם זאת בשעה קשה זו בה אנחנו מתבשרים על נסיון דקירה נוסף באותה צומת בדיוק, צומת תפוח. אנחנו תוהים האם לא ניתן לעשות יותר בכדי להביא בטחון לתושבי מדינת ישראל ודורשים להגביל את חופש התנועה של ה"פלסטינים" והמפגעים במקומות המועדים לפורענות". דגן הוסיף: "אין צורך לחכות לרצח המזעזע הבא בכדי להבטיח את בטחון התושבים והחיילים במקום".

זירת נסיון הפיגוע הבוקר (שלום צוברי TPS)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד