בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נהג הסעות ערבי חשוד בהטרדת 15 ילדות

נהג הסעות ערבי נעצר בחשד שהטריד 15 ילדות במשך חודשים ארוכים. על פי עדויות ההורים, הילדות חוו שינויים נפשיים קיצוניים במשך הזמן האחרון

  • כ' כסלו תשע"ו - 21:19 02/12/2015
גודל: א א א
(אילוסטרציה. יהודה פרל)
(אילוסטרציה. יהודה פרל)

במחלק החקירות מרחב שומרון של מחוז ש''י במשטרה, מתנהלת בשבועות האחרונים חקירה בחשד לביצוע מעשים מגונים מצד נהג הסעות ערבי כבן 55 מקלנסואה.

לפני כשבועיים התלוננה תושבת אחד הישובים בשומרון, כי בשיחה עם בתה בת ה-11 עלה חשד לביצוע מעשים מגונים שבוצע בה ע''י הנהג הערבי המסיע אותה מביתה לבית הספר ביישוב אחר בשומרון.

האם המודאגת פרסמה את חשדה בקבוצת ה-whats app של הורי שאר הילדים ואלו דיווחו כי גם אצלם עולה החשד לביצוע מעשים דומים מצד החשוד.

במסגרת פעילות החקירה במרחב שומרון אותרו 15 ילדות בטווח הגילאים 10-11 אשר על פי החשד נפלו קורבן למעלליו של החשוד. הילדות הופנו לידי חקירות ילדים במשרד הרווחה אשר התקיימה "בבית לין" בתל השומר שם החקירה מבוצעת בשיתוף פעולה בין גורמי רווחה ומשטרה, כאשר הקורבנות נחקרות ע''י גורמי רווחה ובתום חקירתם נגבית ע''י גורמי משטרה עדות הוריהם.

מחקירת הילדות עולה דפוס קבוע של ביצוע העבירות ע''י החשוד אשר נהג בין היתר להתחבב על הבנות על ידי כך שכינה את עצמו בשם יהודי - "יוסי" בשביל שלא תרתענה מפניו. מן העדויות שנגבו מהורי הקורבנות עולה כי הילדות חוו שינויים קיצוניים במצבן הנפשי.

החשוד נעצר לפני כשבועיים ובחקירתו מכחיש את המיוחס לו. מעצרו של החשוד הוארך עד למחר ובתאום עם פרקליטת מחוז מרכז, תוגש הצהרת תובע.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד