בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מוצ"ש: הפגנת תמיכה בעצורים מול מתקן השב"כ

בעקבות החקירות הקשות אותם עוברים עצורי פרשית דומא, יפגינו חבריהם במוצ"ש מול מתקן החקירות. המארגנים: "במקום למנוע פיגועים - מתעללים בעצורים יהודים"

  • כ"ב כסלו תשע"ו - 14:27 04/12/2015
גודל: א א א
מעצר. ארכיון (אלחנן גרונר)
מעצר. ארכיון (אלחנן גרונר)

בעקבות החקירות הקשות ומניעת המפגש עם עו"ד, אותם עוברים העצורים בפרשיית דומא, יוצאים חבריהם של העצורים במוצאי שבת בשעה 21:00 להפגין מול מתקני השב"כ במשטרת פ"ת, בו מוחזקים העצורים, בדרישה: "הניחו לנערים".

המארגנים קוראים לציבור להגיע ולמחות כנגד התנהלותה המחפירה של מערכת הביטחון "במקום להילחם כמו שצריך באויב הערבי, מערכת הביטחון מתעללת בנערים יהודים. מעצרים מנהליים, עשרות צווי הרחקה, ועכשיו: חקירת שב"כ בתנאים קשים; טלטולים, מניעת שינה, איסור מפגש עם עורך דין ואי הבאת העצורים בפני שופט, בצורה שלא נוהגים בה אפילו כלפי מחבלים" נכתב במודעה המזמינה את הציבור להגיע.

"לא יכול להיות שבזמן שיהודים נרצחים, השב"כ מתעלל ביהודים במקום למנוע פיגועים. במקום להתעסק עם הטרור הערבי, גורמי הביטחון מפנים את כל המשאבים נגד היהודים. עד שלא יבינו שצריך להיות בצד של היהודים, לצערנו הפיגועים ימשכו. כבר ראינו שכל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים" אומר יוסף אחד ממארגני הארוע.

אתמול סיפר עו"ד חי הבר מארגון חוננו המייצג את חלק מהעצורים על אופי החקירות "נעשתה כאן חקירה דורסנית אלימה תוך העלמת אנשים ללא הבאתם למשפט, בלי שניתן למשפחות או לעורכי הדין לראות אותם. רק כדי להוציא הודאות בכוח מהחשודים". עו"ד הבר פירט את התנאים הקשים לדבריו שבהם הוחזקו החשודים. "שעות חקירה ארוכות מעבר למותר, החזקה בתנאים לא תנאים, מתן אוכל לא בצורה סדירה או ראויה ולא מכבדת את האדם".

בארוע החיזוק והתמיכה, אשר יתקיים ברחוב שטמפפר בפ"ת, מול תחנת המשטרה, צפויים להשתתף רבנים ואישי ציבור וכן הזמר הראל טל והנגן עובד מוניס.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד