בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנה מול דיון העצורים

"די להתעללות ביהודים" קראו חבריהם של העצורים בפרשת דומא מחוץ לבית המשפט. במהלך הדיון התברר כי מהעצורים נמנעה הנחת תפילין כמו גם הדלקת נרות חנוכה

  • יח"צ
  • כ"ו כסלו תשע"ו - 20:08 08/12/2015
גודל: א א א
המפגינים מחוץ לבית המשפט
המפגינים מחוץ לבית המשפט

עשרות מחבריהם של העצורים הכלואים בשב"כ בחשד למעורבות בהצתת הבית בכפר דומא, הפגינו היום מול בית משפט השלום בפתח תקווה ונשאו שלטים בהם נכתב: "די להתעללות ביהודים", ו"תלחמו בטרור ולא ביהודים".

במהלך דיונים שנערכו בעניינם של חלק מהעצורים התברר היום כי חוקרי השב"כ לא אפשרו לעצורים להניח תפילין ולהדליק נרות חנוכה.

שלטי הפגנה מחוץ לבית המשפט

עורכי הדין בנצי קבלר וחי הבר המייצגים חלק מהעצורים מטעם ארגון חוננו דרשו לאפשר להם זכות דתית בסיסית של הנחת תפילין והדלקת נרות חנוכה.

אתמול פנה עו"ד עדי קידר מארגון חוננו לרשויות החקירה וביקש כי יאפשרו לעצורים להדליק נרות חנוכה, אולם מתברר כי הדבר לא בוצע.

עו"ד חי הבר מארגון חוננו מסר בתגובה: "אנחנו מבינים שנמנע מהעצורים לא רק טיפול רפואי אלא שישנו קיפוח זכויות נרחב הן בצורת התנהלות החקירה, וכן באי מתן אפשרות לקיום מצוות. אנחנו מקווים שמישהו ישים סוף לדבר הזה"

מפגינים מחוץ לבית המשפט

עו"ד בנצי קבלר מסר בתגובה כי הוא מוחה על ההתעמרות במרשו והפגיעה החמורה בזכויותיו: "הולכת ומתחזקת בי התחושה שהחשדות המיוחסים למרשי אינם קשורים למציאות. הקשר בינו לבין הפרשייה הזו הוא מעורפל ותלוש לחלוטין אם בכלל קיים קשר. אין שום התקדמות בחקירה איך שאנחנו רואים אותה ואני מקווה שהוא ישוחרר בהקדם. הפגיעה בזכויותיו הן כנחקר והן זכויותיו הדתיות הן חמורות ביותר".

מפגינים מחוץ לבית המשפט

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד