בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"טיוח, הזנחה וחוסר תשומת לב"

שיחה עם הרב עוזיאל עראמי בעקבות ההודעה כי לא יוגשו כתבי אישום נגד הפועלים הערבים שנחקרו בחשד לרצח בנו ב'פיגוע הסנפלינג'

  • אברהם שפירא
  • כ"ז כסלו תשע"ו - 15:11 09/12/2015
גודל: א א א
מצבתו של נתנאל היד (יהודה פרל)
מצבתו של נתנאל היד (יהודה פרל)

לפני שלושה ימים הודיעה משטרת ישראל כי לא יוגשו כתבי אישום כנגד שלושה פועלים ערבים שנחקרו בחשד למעורבות ב'פיגוע הסנפלינג' בו נרצח נתנאל רואי עראמי הי"ד כשעבד בבניין בפתח תקווה.

שוחחנו הבוקר (רביעי) עם הרב עוזיאל, אביו של נתנאל הי"ד, על תחושותיו בנוגע להודעת המשטרה ולהתנהלותה. "התחושות שלי הם שהכול מגמגם ומקרטע. אני פשוט לא מוצא את נפשי בגלל השלומיאליות של המשטרה, אני לא מוצא את עצמי מאז שהבן נרצח. המשטרה לא מציגה דברים ברורים, לא שקופה איתנו. לא באים ופורסים את המצב למשפחה. כאילו עסקינן בחתולים ובכלבים".

"טיוח, הזנחה וחוסר תשומת לב כלפי יהודים, זה מה שאני מרגיש עכשיו. זה משווע לשמים. כאילו חזרנו לימים שאחרי הרצח, אז לא נתנו לאף אחד לדבר על זה שזה ערבים. אין לי מיקרופון לדבר ויש לי הרבה על מה לדבר. על המדיניות של נתניהו והמנהיגים שלא נותנים תחושת ביטחון ליהודים. רואים איך שהערבים מזנבים בנו ברחובות כאן, צעירים נדקרים, ואני לא יודע מאיפה יש לי את הכוחות לראות את כל העוול שהערבים עושים לנו. הם לוקחים לנו את הנחלה".

הרב עוזיאל עראמי (יהודה פרל)

| "צריך לתלות אותם על החבל שהם חתכו לבן שלי"

"לדעתי, צריך להביא אותם לחבל התליה, לתלות אותם על החבל שהם חתכו לבן שלי" אומר הרב עוזיאל. "זה המקום המיועד שלהם. צריך לגרש אותם ואת המשפחות שלהם מכאן. אנחנו נותנים להם חנייה כאן והם מזנבים בנו. צה"ל משחק כאן עם הערבים עם קפצונים ועם גז והלם. צריך להפסיק לשחק איתם משחקים ולירות בהם כמו בכיכר תחריר במצרים. לקצור אותם. רק אז תשקוט הארץ. אם לא ככה, הפיגועים רק יתגברו".

עראמי התייחס גם למעצרם של הנערים היהודים. "במחלקה היהודית בשב"כ מתעללים בנערים. זה בושה וחרפה למדינה. במקום להפנות את הכוחות כנגד הערבים מפנים אותם נגד היהודים. מתעמרים בנערים. הדברים כואבים, במקום לחבק ולנשק את הבחורים האלו שמגנים בגופם עלינו. אלו גיבורי התהילה".

"אם אני באתי מתימן בשביל להירצח כאן עם הילדים שלי, אז אני אלך מכאן. אני מחזיק את עצמי מלהתפרץ. אני בוש ונכלם מההתנהלות של המנהיגים היהודים כאן בארץ. הערבים שונאי ישראל, עמלק, ובאמצעות השמאל הם מצליחים להרוג בנו. הערבי לא מבין דרך אחרת, רק את המקל. ואין מי שידבר איתם כיום בצורה כזו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד