בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנה האמהות מול שקד "די להתעלל בילדים"

נשים וילדים הפגינו אמש (ד') מול ביתה של שרת המשפטים במחאה על הצווים המנהליים. כמו כן, מחו המפגינות כנגד תנאי מעצרם של הנערים הנחקרים בפרשת דומא

  • יח"צ
  • כ"ח כסלו תשע"ו - 11:52 10/12/2015
גודל: א א א
שלט מההפגנה מול ביתה של השרה שקד, אמש (יחצנים)
שלט מההפגנה מול ביתה של השרה שקד, אמש (יחצנים)

כ-150 איש הפגינו אמש (רביעי) מול ביתה של שרת המשפטים איילת שקד בתל אביב במחאה על התנהלות מערכת המשפט כנגד עצורי דומא וכנגד הנוער ביו"ש.

המפגינים, בניהם אמהות הנחקרים בשב"כ בפרשיית ההצתה בדומא, וכן אמהות של נערים המורחקים מיו"ש קראו להפסקת ההתעללות כלשונם, של מערכת המשפט בילדיהן.

במהלך ההפגנה יצאה השרה שקד ושוחחה עם המפגינים. "בני נמצא במעצר מנהלי כבר ארבעה חודשים ללא אישום וללא משפט וללא שאנו יודעים על מה, וזה לא יתכן" הטיחה בשרה אמו של עצור מנהלי.

אמא נוספת אשר בנה מוגבל בצו מנהלי הוסיפה "בני אשתו וארבעת ילדיו ללא בית, מסתובבים ממקום למקום בעקבות הצו המנהלי המגביל אותו מלהגיע לביתו בשומרון ואנחנו לא מוכנים לקבל את זה, זו לא דמוקרטיה".

כמו כן, אמו של נער קטין אשר נחקר כעת בשב"כ ואשר מנוע מפגש עם עו"ד כבר 15 יום סיפרה לשקד על הפרת הזכויות של בנה ואת אשר עובר על משפחתם.

שקד סיפרה כי בעקבות ההפגנה שוחחה עם היועץ המשפטי לממשלה על הדברים והזמינה את האמהות ללשכתה לפגישה "במקום שקט".

אתמול פורסם מכתב של רבני השומרון וכן מכתב של הנהגת היישוב כוכב השחר אשר מבקרים באופן קשה את התנהלות גורמי השב"כ כלפי העצורים בפרשייה.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד