בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאוחר מידי: צה"ל סגר את הכביש המסוכן

הכביש ממנו הגיעו המחבלים שביצעו את הפיגוע אמש, נסגר היום (ה') לערבים. "חרפה שמחכים עד שדם יהודי יישפך. מערכת הבטחון מועלת בתפקידה"

  • כ"ח כסלו תשע"ו - 13:38 10/12/2015
גודל: א א א
הכניסה לישוב אבני חפץ, אמש לאחר הפיגוע (רנה גרשי לוי TPS)
הכניסה לישוב אבני חפץ, אמש לאחר הפיגוע (רנה גרשי לוי TPS)

כוחות צה"ל סגרו היום (חמישי) את הכביש המוביל מטול כרם לצומת אורות הסמוכה לישוב אבני חפץ, שם ירו אמש ערבים לעבר בני הזוג שאול ורחל ניר.

"בוקר טוב אליהו מכפר שמריהו", אומר היום מנחם בן שחר, תושב גב ההר בשומרון וחבר פורום 'ערבות יהודית בשומרון'. "התרענו על כך במשך תקופה ארוכה. כל מי שיש לו מעט שכל בקדקודו וראה את התנועה החופשית של הערבים במקום, ידע בדיוק כיצד זה ייגמר".

הרכב שנפגע בפיגוע אמש, סמוך לאבני חפץ (איחוד הצלה שומרון)

מאז נפתח הכביש, לפני כשנה, בהוראת אלוף הפיקוד דאז, ניצן אלון, התריעו תושבי האזור כי פתיחת הכביש מסכנת את חיי תושבי האזור. גם לאחר שהתחלף אלוף הפיקוד ורוני נומה נכנס לתפקיד, נפלה המחאה על אזניים ערלות. כעת כאמור, הוחלט בצה"ל לסגור את כביש. כמו כן, המדרגות מול שכונת בית הדסה בחברון, עליהן נדקרו אתמול שני חיילי צה"ל בידי ערבי, נסגרו למעבר ערבים.

"חרפה היא לכוחות הבטחון שמחכים עד שדם יהודי יישפך ורק אז הם עושים את הדבר הפשוט שכל ילד מבין שצריך לעשות". עוד מוסיף בן שחר ואומר, כי הוא מקווה שהכביש יישאר סגור "ולא יבוא עוד איזה רשע ויפתח את הכביש עד שחס וחלילה תפול שערה משערות ראשו של יהודי".

"מערכת הבטחון מועלת בתפקידה. התפקיד לה הוא להגן על היהודים ובמקום זה היא בוחרת לדאוג להקלות לאוכלוסייה של האויב. מי שמקריב חיים של יהודים בשביל הקלות לערבים, לא יינקה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד