בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רג'וב: לעולם לא אכפת מרצח בשטחים

"לעולם לא אכפת מרצח של חייל או מתנחל ב'שטחים הכבושים'", כך אמר בכיר הפת"ח ג'יבריל רג'וב, והסביר שלכן לא כדאי לבצע פיגועי התאבדות בירושלים • חפים מפשע

  • טוביה אריאל
  • ל' כסלו תשע"ו - 18:12 12/12/2015
גודל: א א א
צילום מסך מערוץ היוטיוב של מבט לתקשורת פלסטינית
צילום מסך מערוץ היוטיוב של מבט לתקשורת פלסטינית

מכון 'מבט לתקשורת פלסטינית' מפרסם דברים שנאמרו על ידי בכיר פת"ח, גיבריל רג'וב. בדבריו מסביר רג'וב, כי הרשות רואה במחבלים גיבורים והדברים שהם כותבים לפני מותם צריכים להיכנס לתכניות הלימוד של בתי הספר.

בראיון לטלויזיה הרשמית של הרשות, מסביר רג'וב כי לא מומלץ לבצע פיגועי התאבדות באוטובוסים, מאחר והם אינם מתקבלים בקהילה הבינלאומית, ועלולים לזהות את ה"פלסטינים" כדומים לארגון דאעש.

לדברי רג'וב "הקהילה הבינלאומית אינה מסכימה לכך שאוטובוס יתפוצץ בתל אביב, אבל הקהילה הבינלאומית אינה שואלת מה קורה למתנחל או לחייל שנמצא ב"שטחים הכבושים" בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון. אף אחד לא שואל אודותיו! על כן, אנחנו רוצים להיאבק באופן שהעולם והקהילה הבינלאומית יישארו לצדנו".

גיבריל רג'וב בטלויזיה של הרשות, עם תרגום ודברי הסבר של 'מבט לתקשורת פלסטינית':

ב'מבט לתקשורת פלסטינית' מסבירים כי דבריו של רג'וב נאמרו ככל הנראה על רקע מעשהו של מחבל בשם בהאא' אליען שביצע פיגוע ירי באוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בו נרצחו שלושה יהודים. אליען כתב מעין צוואה בדף הפייסבוק שלו בה נכתבו "עשרת הדברות של כל שאהיד".

בין היתר כתב אליען כי מותו לא היה למען ארגון כלשהוא, אלא למען "המולדת". כמו כן ביקש המחבל שלא לחפש מה כתב בפייסבוק שלו לפני מותו, אלא לחפש את המניע העומד מאחורי המעשה שביצע. בנוסף הוא כותב, כי "גם אם יהרסו את ביתי, האבן של הבית לא יותר יקרה מהחיים".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד