בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

השופט ג'ובראן הטיח האשמות בפרקליטות

שופט בית המשפט העליון הטיח בנציגי הפרקליטות על כך שלא הכניסו ציוד לאחד העצורים. עו"ד בן גביר טען שהרצון המוגזם של המערכת להשיג הודאה מגבירה את הצורך שהוא ייפגש עם מרשו

  • א' טבת תשע"ו - 12:14 13/12/2015
גודל: א א א
אילוסטרציה (יהודה פרל)
אילוסטרציה (יהודה פרל)

פרק נוסף בסאגה המתמשכת ביחס מערכות אכיפת החוק כלפי עצורי פרשת דומא נרשם היום כששופט בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן, הטיח בנציגי הפרקליטות על התנהלותם מהשבוע שעבר.

מדובר באירוע בו הגיעה אשתו של אחד העצורים בפרשה לבית מעצר בשביל למסור לבעלה פרטי לבוש בסיסיים לאחר שבית המשפט הורה על כך. אלא לאחר שרעייתו של העצור הגיעה למקום והמתינה במשך ארבע שעות נמסר לה כי בשל העובדה שנעצרה בעבר במהלך הפגנה, לא תוכל להכניס לבעלה דברים.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד זעם על ההתנהלות ואמר כי אין כל הצדק לכך מאחר והציוד כולו עובר בדיקה קפדנית במכונת שיקוף ואין כל חשש מהכנסת ציוד שכזה למרשו.

היום (א') במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט העליון בעניין הקשור לפרשה, הטיח שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן בנציגי הפרקליטות על ההתנהלות המתוארת: "לא מבין למה לא הכנסתם לעצור תחתונים וגרביים. מקסימום תבדקו במכונת שיקוף".

עו"ד איתמר בן גביר (יהודה פרל)

עו"ד איתמר בן גביר בא כוחו של החשוד טען בפני השופט שהתנהלות השב"כ מלמדת על הרצון לגבות הודאה בכל מחיר ודווקא בשל כך יש להתיר לו להיפגש עם מרשו. טרם ניתנה החלטה בדיון אך כבר בשלב זה הורה השופט לשב"כ למצוא פתרון לעניין הציוד ולהכניס לעורר במיידית לבנים וגרביים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד