בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בתה הותקפה בחיפה: "מבחינתי זה פיגוע"

בשעת לילה הותקפה נערה בידי ערביות בגן שעשועים. "הזוי שאנחנו צריכים לפחד והם מסתובבים חופשי ברחובות"

  • אברהם שפירא
  • ו' טבת תשע"ו - 09:57 18/12/2015
גודל: א א א
חיפה (Zvi Roger)
חיפה (Zvi Roger)

בתחילת השבוע הותקפה נערה כבת 15 בידי ערביות בשכונת אלנבי בחיפה. בשעה שבלתה עם חברותיה בגן שעשועים, הגיעו שתי ערביות שיכורות, והחלו להתעמת עם החבורה מילולית. לאחר זמן מה זה כבר הפך לתקיפה ממנה יצאה אחת הנערות עם שטף דם, זעזוע מוחי וחתכים בפנים.

בעקבות האירוע, ספרה אמה של הנערה, מירב אלפסי, לקול היהודי את פרטי האירוע והתחושות. "הבת שלי ישבה בפארק בחוץ עם עוד שלוש מהכיתה שלה. הגיעו שתי ערביות שיכורות עם בקבוק וודקה במטרה להרביץ ולריב. הם שאלו אותם אם הן יהודיות, כשהם ענו שכן, הן התחילו לקלל אותם ואת כל היהודים. הבת שלי היחידה שענתה להם ולכן היא חטפה. היא קבלה בקבוקי זכוכית לראש, חתכים בפנים, שטף דם בראש, זעזוע מוח, אף שבור. הילדה במצב לא טוב. היא עוברת משברים. אחרי ששחררו אותה לפני יומיים היא חזרה לשם שוב אחרי שהיא התעלפה" מספרת האם.

"אנחנו מחכים שיתפסו אותם. המשטרה הייתה כאן ובינתיים לא יודעים כלום. הכי כואב לי שאנחנו צריכים לשבת בבית ולספוג את זה. הזוי לי, שאני, שגדלתי בעיר הזאת מגיל אפס, צריכה לא לתת לילדים שלי להסתובב ברחובות מהפחד. הזוי שאנחנו צריכים לפחד והם מסתובבים חופשי ברחובות".

| "צריך לשים לזה סוף"

אלפסי מספרת כי זו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש בעיר. "הם באים ומרביצים לבני נוער כשהם יושבים בגני שעשועים בחופשים. באים, מרביצים, גונבים פלאפונים ושעונים, הם עושים את זה על בסיס קבוע. זה כמעט בכל האזורים בחיפה. ברגע שהם יודעים שיש חופש ובני הנוער יושבים בחוץ, הם מגיעים ומתנכלים. יש לי חברות שהילדים שלהם נפגעו באירועים כאלו. הם מרביצים רק בגלל שזה יהודים. עצוב שהגענו למצב כזה במדינה הזאת".

למשטרה, אומרת אלפסי, אין כרגע קצה חוט. "באיזה שהוא שלב החוקר אמר שנהיה מוזמנים למסדר זיהוי. עצוב שהתושבים לא חושבים לעשות משהו כנגד זה. צריך לשים לזה סוף. ראש העיר מטפח אותם ונותן להם ביטחון כאן וזה חלק מהבעיה".

| "הן יכלו להרוג לי את הילדה"

"אני יושבת עם ילדה שפגועה נפשית ופיזית" משתפת אלפסי בתחושות. "היא בדיכאון קשה, בטראומות. אני אצטרך לעבור אתה את כל זה, ויודעת שלא בטוח שיתפסו את הערביות. גם אם כן לא יעשו להם יותר מדי. אני לא מקבלת את זה ולא מאמינה שזה הגיע לילדים שלי. אני רואה כל הזמן שברחבי הארץ יש תקיפות נגד יהודים ומבחינתי האירוע הזה הוא כמו פיגוע. הן יכלו להרוג לי את הילדה. אם הן העזו לשבור לה בקבוקים על הראש אז הן גם היו דוקרות אם היה סכין".

"אם הגענו למצב שהילדים שלנו לא יכולים להסתובב בחוץ בביטחון זה איום ונורא. אנחנו חייבים להתעורר. זה מדינה שלנו ואנחנו מפחדים בבית והם הגיבורים שטוב להם. בדרך כלל התוקפים הם בני נוער אבל אני מאמינה שהשנאה שלהם באה מהבית. אין סיבה אחרת".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד