בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מי שמגיע עוזר להציל יהודים מצפורני הרשעות"

תחת הסיסמא "יהודי לא מענה יהודי" יפגינו הערב (מוצ"ש) מאות מול ביתו של ראש השב"כ בשכונת רמות בירושלים. הרב אליצור: "כוהני דת השווין מענים במרתפים את הכופרים בדת שלהם"

  • ז' טבת תשע"ו - 19:20 19/12/2015
גודל: א א א

(מסיבת העיתונאים שכנסו עורכי דינם של העצורים)

הערב (מוצ"ש) בשעה 20:00 תתקיים הפגנה מול ביתו של ראש השב"כ בשכונת רמות בירושלים.

מאות בני אדם צפויים לקחת חלק בהפגנה - משפחות העצורים לצד מאות רבות של תומכים שיגיעו בהסעות מאורגנות שיוצאות מכמה מוקדים ברחבי הארץ.

הרב יוסי אליצור, ראש ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר אמר הערב לקול היהודי: "התחושה שלי היא שכוהני דת השוויון מענים במרתפי השב"כ את כל מי שכופר בדת שלהם".

הרב אליצור הוסיף וקרא לציבור הרחב להגיע ולהשתתף בהפגנה הערב ובכל הפעילויות הרבות למען העצורים: "כמובן שכל יהודי שמגיע להפגנה עוזר להציל יהודים מציפורני הרשעות הזו".

אתמול, שוחחנו עם אחיו של אחד העצורים בשב"כ שאמר: "אנחנו קוראים לכל הציבור להגיע ולמחות על העוולות האלה, לקרוא בקול גדול שיהודי לא מתעלל ביהודי. בארץ ישראל צריך שלטון שדואג ליהודים ורק אחר כך הוא יכול לדאוג לעמים אחרים. בעז"ה הנוער הזה ייצא רק מחוזק מכל הסיפור הזה ועל ידו נביא את משיח צדקנו".

להפגנה יוצאות הסעות מכמה מוקדים ברחבי הארץ, ולצד מאות תומכים צפויים להשתתף בה גם חה"כ בצלאל סמוטריץ' וחה"כ לשעבר משה פייגלין.

הפגנת האמהות בשבוע שעבר (ארגון חוננו)

גם בשבוע שעבר התקיימה הפגנה מול ביתו של ראש השב"כ ע"י אמהותיהם של העצורים. ביום חמישי הפגינו כמה עשרות בני אדם במקום וקראו לעצור את ההתעללויות הקשות בנערים העצורים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד