בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אב שכול 'שובר שתיקה'

אביו של אחד מהחיילים שנהרגו בצוק איתן מצטרף למחאה כנגד ארגון שוברים שתיקה. "הקו שמנחה את צה"ל היה, הווה ויהיה, טוהר הנשק ואי פגיעה בחפים מפשע, גם אם זה מסכן חיי לוחמים"

  • י' טבת תשע"ו - 08:31 22/12/2015
גודל: א א א
פעילי שוברים שתיקה (צילום מסך, יוטיוב)
פעילי שוברים שתיקה (צילום מסך, יוטיוב)

בעקבות ההתעוררות הציבורית כנגד ארגון 'שוברים שתיקה', אב שכול ממבצע צוק איתן מצטרף למחאה. עופר מנדלוביץ' הוא אביו של עוז שנהרג יחד עם עוד שנים עשר חיילי גולני בשכונת סג'עייה בעזה.

בפוסט שפרסם אתמול האב פותח במילים "גם אני שובר שתיקה". מנדלוביץ' תוקף בפוסט לא רק את ארגון שוברים שתיקה אלא גם את כל מערכת השיקולים של המנעות מפגיעה ב'חפים מפשע'. "כוח גולני נכנס בצורה זהירה וסלקטיבית לאיתור מנהרות תוך חשש מפגיעה בחפים מפשע" כותב האב, "באותה סריקה סלקטיבית נהרג בננו עוזי ועוד 12 לוחמי גולני".

הפייסבוק של מנדלוביץ'

לדברי מנדלוביץ' "סריקה באש חיה וגילוח מסיבי של תכסית (מפה) השכונה ב"סגנון פוטין" טרם כניסת הלוחמים, היה מותיר את בננו בחיים. אך הקו שמנחה את צה"ל בפעולה היה, הווה ויהיה, תמיד טוהר הנשק ומניעת פגיעה בחפים מפשע, גם אם יש צורך לסכן חיי לוחמים"

זו לא הפעם הראשונה בה אנו שומעים את האב השכול מוחה על המדיניות הרופסת אל מול הערבים. בעבר צוטטה שיחה של מנדלוביץ' בחדשות 2, כשהוא מדבר עם פרופסור מבית החולים איכילוב לאחר שבית החולים טיפל בבתו של ראש ממשלת החמס איסמעיל הנייה.

ני לא שמאל ולא ימין" אמר מנדלוביץ' לפרופסור, "אבל הנאיביות שלנו והשאיפה הבלתי מוסברת שלנו לשלום. מול מה שאנו רואים סביבנו היא חלק מהסיפור הזה. אני מבין היום שהם לא אסירי תודה כמו שאנחנו יודעים להיות אסירי תודה על הדברים שעושים עבורנו", אמר מנדלוביץ'.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד