בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: "בחורים שליבם בוער למען עם ישראל"

הרב יצחק שפירא ונריה אופן מסבירים למה הם הגיעו לתמוך בנערים העצורים. "אנשים בממסד מתנכרים לתכונות הטבעיות שלהם כיהודים: ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים"

  • ח' טבת תשע"ו - 19:05 20/12/2015
גודל: א א א
הרב יצחק שפירא (יהודה פרל)
הרב יצחק שפירא (יהודה פרל)

ראש ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר שוחח אמש (מוצ"ש) בהפגנה שהתקיימה מול ביתו של ראש השב"כ בשכונת רמות בירושלים עם כתב הקול היהודי: "באנו לפה בשביל להזדהות עם הבחורים שמה שמעניין אותם זה טובתם של ישראל. כואבים את כאבם של ישראל. ליבם בוער מהמצב הקשה שעם ישראל שרוי בו היום".

הרב שפירא הוסיף ואמר: "בנוסף, אנחנו כואבים את האכזריות שתפסה את אחינו. עם ישראל ניחן בשלוש מידות טובות: ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים. לצערנו, היום אנשים שנושאים תפקידים בממסד החליטו להיות מנוכרים לא רק לאחרים אלא למידות הטבעיות שלהם עצמם".

"אנחנו גם רוצים להזכיר לעצמנו שתורה ומצוות הם יסוד כל הקיום שלנו. התורה היא המוסר האמיתי. המוסר הזה של קיום התורה והמצוות הוא זה שהנהיג אותנו בכל ימינו כעם. הוא הפך אותנו לעם הכי טוב שיש. שנזכה שהקב"ה ישרה ביננו את שכינתו ומאיתנו יצא האור לכל העולם".

נריה אופן בהפגנה אמש (יהודה פרל)

נריה אופן, תושב יצהר, ומי שעומד בראש מיזם "עבודה עברית", אמר לכתב הקול היהודי: "יש פה מציאות שכמה אנשים בארץ התבלבלו. מאות מקרי נסיונות רצח מדי יום. הרוצחים האלה לא באו מהירח. יש אוכלוסייה שלמה שעומלת קשה בשביל לייצר אותם. כל מערכת החינוך והתקשורת של ה'רשות' עומלים קשה בשביל לייצר את הרוצחים האלה".

לדברי אופן, מעשים כאלה ואחרים מצד הנוער נובעים מאכפתיות ואחריות לעם ישראל במקום שבו המערכת לא עושה די: "כמה נערים שליבם לא עמד להם, שגדלו על תודעה של משפחות פוגל, גביש, משפחות שנטבחו בתוך בתיהם, ליבם לא עמד להם והחליטו לעשות מעשה נערי כזה או אחר, וניסו לנקום או לשנות את המאזן הבטחוני במה שהם יכולים".

הערב, בשעה 20:00 תתקיים הפגנה גדולה מתחת לגשר המיתרים בכניסה לירושלים. במקום מתקיימת הפגנת שבת של אביו של אחד העצורים.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד