בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המחאה נגד עינויי השב"כ מתרחבת

הפגנות נערכות כל העת במקומות שונים בירושלים, גבעת שמואל, יד בנימין, קישון ובמקומות נוספים. "יהודי לא מענה יהודי"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט' טבת תשע"ו - 11:39 21/12/2015
גודל: א א א
מפגינים מול ביתו של בצלאל סמוטריץ
מפגינים מול ביתו של בצלאל סמוטריץ

מספר מפגינים מוחים הבוקר (שני) מול בית ראש הממשלה בירושלים במחאה על עינוי הנערים הנחקרים בפרשת דומא. המפגינים קוראים במקום "יהודי לא מענה יהודי". יש לציין, כי במהלך הלילה הוקם אוהל מחאה במקום.

אהל מחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים

מול ביתו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הוקם הלילה מאהל מחאה בדרישה שיפיל את הקואליציה במידה ועינויי הנערים אינם מופסקים. המפגינים מדווחים, כי בשעות הבוקר יצא סמוטריץ' על המפגינים והזמין אותם לדבר עמו. כמו כן, ביד בנימין שבמועצה האזורית נחל שורק, נערכה הפגנת מחאה.

מפגינים מול ביתו של סלומיאנסקי

בתוך כל, מספר מפגינים הגיעו אתמול לביתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז ניזרי, המתגורר בגבעת שמואל. המפגינים הסבירו לשכניו של ניזרי את חומרת המעשים והוסיפו כי יש בידיו של ניזרי למנוע את המשך העינויים הקשים. "באנו כדי להגיד לרז ולשכנים שלו שצריך להפסיק את התעללות בנערים. יש הבדל בין יהודי ללא יהודי", אמר גיסו של אחד העצורים בשיחה עם הקול היהודי.

"יהודי לא מענה יהודי". אוהל מחאה מול ביתו של סמוטריץ'

בגשר המיתרים הוקם אתמול אוהל מחאה ובמקום עמדו מספר מפגינים ומפגינות. כמו כן, הבוקר מפגינות במקום מספר נערות. יש לציין כי אתמול השתתפו בהפגנה שנערכה במקום כאלף איש ואף השתתפו בה הרב דב ליאור, הרב ישראל אריאל, הרב יצחק שפירא והרב דוד חי הכהן.

מול בית המעצר קישון, הפגינו אתמול נערים, ומול בית משפט השלום בפתח תקווה ובית המשפט המחוזי בלוד, הפגינו גם כן נערים במחאה על עינוי העצורים. בדיון שנערך לפעיל בבית משפט השלום בכפר סבא, ביקש הפעיל למחות כנגד עינוי הנערים.

מול ביתו של חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי באלקנה, הפגינו אתמול נערים שהניפו שלטים "ניסן, אל תעמוד על דם רעך", "יהודי לא מענה יהודי" ועוד.

כמו כן, לקראת הערב מתכננים פעילים להפגין במקומות שונים. בין היתר מתוכננות הפגנות בגשר המיתרים בירושלים ובגשר בר אילן בעיר.

דף הפייסבוק שהוקם לאחרונה "יהודים לא מענים יהודי" צבר מאות עוקבים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד