בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

למרות גל הטרור: ישראל תמסור גופות

למרות גל הטרור ובניגוד להחלטות קודמות: ישראל תמסור גופות של שתי מחבלות לערבים, כך מדווח אתר 'וואלה' על פי פרסומים בתקשורת הערבית

  • י' טבת תשע"ו - 21:07 22/12/2015
גודל: א א א
הלוויה של מחבל (צילום מסך פייסובק בית פוריק) (צילום מסך)
הלוויה של מחבל (צילום מסך פייסובק בית פוריק) (צילום מסך)

ברחובות נמשך גל הטרור, מדי יום ביומו. למרות זאת, החליטה ישראל ככל הנראה להמשיך את ההקלות למחבלים, ובמסגרת זו תמסור את גופותיהן של שתי מחבלות: תרווה א-שעראווי בת ה-72 ומראם חסונה בת ה-20 לידי משפחותיהן - כך מדווח היום (שלישי) אתר וואלה, על פי דיווחים ברשת "סקיי ניוז" בערבית. א-שעראווי ניסתה לדרוס חיילים בסמוך לחברון לפני כחודש וחצי, ואילו חסונה ניסתה לדקור חייל במחסום ליד טול כרם לפני כשלושה שבועות.

ראוי לציין כי לפני כחודשיים התפרסמה החלטה של הקבינט שלא להשיב גופות מחבלים, אך לנוכח לחץ מצד הערבים התקפל שר הבטחון והחזיר גופות כבר מספר פעמים. ראשי ארגון "אלמגור" וכן משפחות של נרצחים והרוגי צה"ל מחו בעבר על החזרת הגופות, הן בגלל הנזק שנגרם לישראל בעקבות אי עמידה בהחלטות קבינט והן בגלל העניין עצמו, שמעודד את המחבלים לרצוח.

מנגד, טענו בעבר בלשכת ראש הממשלה כי לא התקבלה החלטת קבינט כזו אלא שהקבינט הסמיך את שר הבטחון ואת השר לבטחון פנים להכריע בשאלות האלו, כל אחד בתחומו.

כאמור, היום מדווח אתר ערבי על התקפלות נוספת של ממשלת ישראל בנושא.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד