בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בעבר הפלמ"ח היה עושה דברים כאלה"

הרב ישראל אריאל מחזק את ידי נוער הגבעות: "יהודים שגילו את כאבה של הארץ הזו". "כשהממשלה תדע לשלוט פה בארץ, חבר'ה לא יעשו דברים כאלה"

  • י"א טבת תשע"ו - 10:40 23/12/2015
גודל: א א א
הרב ישראל אריאל (הקול היהודי)
הרב ישראל אריאל (הקול היהודי)

באחת ההפגנות שהתקיימו השבוע בירושלים למען עצורי דומא שוחח כתב הקול היהודי עם הרב ישראל אריאל, ראש המכון המקדש, שנמנה גם הוא על המפגינים.

"יש לפחות מאה נערים שנרדפים על ידי השלטונות במשך שנה לפחות. חלק נזרקים מהבתים ביהודה ושומרון, הורסים להם את העבודה, את הלימודים, אסור להם להגיע ליישובים שלהם, חלק מהם עצורים ממש מעצר בבית מעצר או במרתפים", אמר הרב אריאל.

"יש פה מלחמה של העם היהודי ומדובר ביהודים שגילו את הכאב האמיתי של הארץ הזו".

"בעבר, כשהיו כל מיני מקרים שרצחו כל מיני יהודים בעמק יזרעאל ובעוד מקומות, הפלמ"ח היה יוצא לשטח. מה היו עושים? למחרת היו מפוצצים את הבית של המוכתר של הכפר ממנו יצאו הרוצחים ולמחרת הכל חזר להיות שקט. את זה היו עושים יהודים".

"מה פתאום קמה זעקה על תג מחיר? כשהממשלה תשלוט בארץ הזו ואז לא יצטרכו כל מיני חבר'ה לעשות שטויות".

הרב אריאל סיים בתקווה שהמציאות בארץ תשתנה: "אנחנו נזכה כולנו לראות ממשלה שאוהבת את ארץ ישראל, במקום אינתיפאדת אל אקצע אנחנו נאמר במפורש שאנחנו רוצים לחזור לא לאל אקצע ולא למסגד עומר אלא לבית המקדש. אם לא בממשלה הזו אז תקום ממשלה יהודית אחרת בארץ ישראל הגדולה מנהר מצרים עד נהר פרת, יהודים מלאי גאווה ישבו בכל ארץ ישראל ואת הרוצחים הללו נשלח מכאן ונשב כאן לבטח איש תחת גפנו ותחת תאנתו".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד