בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זדורוב הורשע בפעם השלישית

ברוב של שני שופטים נגד אחד, חזר והרשיע בית המשפט העליון את רומן זדורוב ברצח הילדה תאיר ראדה

  • י"א טבת תשע"ו - 11:39 23/12/2015
גודל: א א א
(שבס)
(שבס)

לאחר תשע שנים של מאבק משפטי, רומן זדרוב הורשע היום בבית המשפט העליון בעוון רצח הילדה תאיר ראדה. החלטת בית המשפט מתבססת בעיקר על הודאתו של זדורוב, אותה נתן לאחר חקירות ארוכות. זדורוב אף ביצע שיחזור של הרצח יחד עם השוטרים.

יש לציין כיי ההחלטה התקבלה ברוב. כלומר, שנים מהשופטים החליטו להרשיע את זדורוב, כשהשלישי מתנגד להרשעה. החלטת העליון מצטרפת אל הכרעות דומות שניתנו כבר פעמיים בידי בית המשפט המחוזי בנצרת.

המאבק המשפטי של זדורוב זכה לסיקור תקשורתי יוצא דופן במהלך השנים. הוצגו עובדות וחוות דעת שונות, על פיהן נטען כי הממצאים בשטח אינם תואמים את הרשעתו של זדורוב. עוד נטען כי הודאתו של זדורוב ניתנה על רקע חקירות קשות אשר לוו בשקרים, וכי הפרטים המוכמנים שמסר נודעו לו מפי החוקרים.

במהלך השנים נטו השופטים בבתי המשפט לבחור בחוות הדעת של התביעה. חוות הדעת שהתקבלו היו בעניין טביעת נעל שנמצאה בזירה, וכן בעניין הסכין בה בוצעה הרצח. לטענת עורכי דינו של זדורוב הרצח נעשה בעזרת סכין משוננת ולא בסכין יפני - בה על פי הודאתו השתמש זדורוב.

על אף החלטת בית המשפט בעניין, אמרו עורכי דינו של זדורוב כי בכוונתם להגיש בקשה לדיון נוסף בעניין בפני הרכב שופטים רחב יותר.

רעייתו של זדורוב מיררה בבכי מחוץ לבית המשפט ואמרה לכתבים כי אין לה כל ספק שבעלה זכאי.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד