בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בן גביר: דובר ש"י והשב"כ נלחמים בי

לדברי עו"ד בן גביר, דובר מחוז ש"י במשטרה וגורמים בשב"כ תדרכו עיתונאים נגדו והעבירו ל-ynet תמונות שלו מהחתונה במטרה להכפיש אותו ולגרום לו "לרדת מהתיק". בכוונתו להגיש נגדם תביעה על סך כרבע מליון שקלים

  • י"ג טבת תשע"ו - 11:22 25/12/2015
גודל: א א א
עו"ד בן גביר (יהודה פרל)
עו"ד בן גביר (יהודה פרל)

עו"ד איתמר בן גביר המייצג כמה מן העצורים ב"פרשת העינויים" יוצא למתקפה נגד גורמים שלטענתו "מנסים להוריד אותו מהתיק".

לדבריו, גורמים בשב"כ וכן דובר מחוז ש"י של המשטרה, דודי אסרף, מנהלים כנגדו מסע הכפשה בעקבות העדויות שהוא מביא מהנחקרים בפרשת העינויים על ההתעללות הקשה שהם חווים במרתפי השב"כ.

בשיחה עם הקול היהודי אמר עו"ד בן גביר כי הוא יודע על כך שדובר מחוז ש"י תדרך אתמול עיתונאים, בהם גם עיתונאים ב-ynet לייצר כתבות מכפישות נגדו. כחלק מזה, הוא העביר לידי העיתונאים תמונות שבהן נראה עו"ד בן גביר בחתונה שסרט ממנה הופץ בתקשורת בה נראים נערים רוקדים לשירי השיר "זוכרני נא" כשאחד המשתתפים דוקר את תמונתו של התינוק במשפחת דוואבשה שנהרג בפעולה בדומא.

לדברי עו"ד בן גביר דווקא מהתמונות שהתפרסמו אתמול בתקשורת ברור מעל לכל ספק שהוא עמד במרחק כזה שהוא לא יכול היה להבחין כלל במה שמתרחש ובטח שלא בכך שהתמונה שנישאת היא תמונתו של התינוק הערבי.

עו"ד בן גביר אמר שהוא מתכוון לתבוע את דובר מחוז ש"י ואת השב"כ על סכום של כרבע מליון שקל על ההכפשה שהם מנהלים נגדו שלדבריו מהווה עבירה על חוק "איסור לשון הרע".

עוד הוסיף עו"ד בן גביר: "לאחר שחשפנו את ההתעללות של השב"כ בנחקרים ולאחר סדרת עימותים ביני לבין בכירי שב"כ באולפני הטלוויזיה כאשר הבכתי אותם, החליטו בשב"כ להתנהל כארגון ביטחוני במדינה דיקטטורית ההדלפות המגמתיות ותדרוך פוליטיקאים נגדי מטרתן אחת, לגרום לי לרדת מהתיק. קמפיין השב"כ לא ירפה ידי מלפעול למען זכויות נערי הגבעות, אני לא מסכים עם הנערים בכל דבר ולפעמים מתנגד לדבריהם אך אלחם למען הזכויות שלהם".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד