בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ממשיכים בפעילות למען המעונים

גם הערב (מוצ"ש) מתקיימות הפגנות במספר מוקדים ברjבי הארץ, מחר הפגנה בכיכר ציון. במטה המאבק למען העצורים לא נרתעים מניסיונות השכ"כ לבודד את הנערים

  • י"ד טבת תשע"ו - 20:20 26/12/2015
גודל: א א א
מפגין למען הנערים (יחצ)
מפגין למען הנערים (יחצ)

במטה 'יהודי לא מענה יהודי' לא נרתעים ממאמצי השב"כ לטרפד את הפעילות למען הנערים המעונים במרתפים, ומתכוננים להמשיך בפעילות ענפה.

לאחר שבוע של פעילות בה הצליח המטה לעורר את הציבור ולגרום לאזרחים לשאול את עצמם ואת השב"כ, מהיכן מגיע הרצון לענות דווקא את נערי הגבעות בעת שהטרור הערבי ממשיך להשתולל, מתכננים במטה המשך פעילות אינטנסיבית למען הנערים המעונים.

הערב יצאו פעילים להפגנות ברחבי הארץ מול בתיהם של אישי ציבור ומקבלי החלטות בקשר לעינוי הנערים. הפגנות יתקיימו מול ביתו של יו"ר ועדת חוקה, ניסן סלומיאנסקי, ומול ביתה של ח"כ שולי מועלם בנווה דניאל. הפגנה נוספת תתקיים מול ביתו של ח"כ מוטי יוגב.

הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת סלומינסקי

בנוסף יצאו פעילים להפגין בסמוך לביתו של השופט ארז נוריאלי בראש העין. ההפגנות כנגד נוריאלי מתקיימות על רקע החלטתו לאפשר את המשך העינויים, גם לאחר שאחד העצורים סיפר לו על ההתעללויות שעבר.

מלבד ההפגנות המתקיימות ברחבי הארץ, ישנה יוזמה המגיעה בעיקר מצד נשים ונערות להתארגנות לקריאת תהילים למען העצורים. הערב התקיימה תפילה כזאת על ידי נשים ונערות בישוב עתניאל שבדרום הר חברון.

כמו כן, ככל הנראה הפגנה נוספת למען העצורים תתקיים מחר בכיכר ציון בירושלים.

הפגנה מול בית השופט נוריאלי (שמוליק פיין)

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד