בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מוטב שיעלון יפסיק להסית וידאג לביטחון"

בתגובה לרמיזות של יעלון נגד הבית היהודי, מגיבים במפלגה: אם יעלון היה דואג לביטחון ישראל היו נמנעים אירועי "תג מחיר"

  • י"ד טבת תשע"ו - 22:46 26/12/2015
גודל: א א א
יעלון (דוברות משרד האוצר)
יעלון (דוברות משרד האוצר)

עימות התפתח הערב בין שר הביטחון יעלון לבין מפלגת הבית היהודי.

בראיון הערב (מוצ"ש) ב'פגוש את העיתונות' עם רינה מצליח בערוץ 2, טען יעלון לקשר בין תמיכה במעשים לא חוקיים בנושאים אידיאולוגיים לבין מעשי 'תג מחיר' ואף ההצתה בכפר דומא. לדבריו "הייתי נזהר מלהטיל כתם על כל ההתיישבות והציונות הדתית, אבל בהחלט מישהו צריך לעשות חשבון נפש. כשממצמצים בשאלה של שלטון החוק, מבנייה בלתי חוקית דרך התקפות עליי, למשל, כולל של שרים וחברי כנסת, ועד הרמת קול או יד על בית המשפט העליון - אז צעירים שאצלם הדברים הם שחור ולבן מבינים שאולי זה בסדר לזרוק אבנים ושקיות שתן על שוטרים וחיילים, ולנקב צמיגי משטרה".

יעלון הוסיף: "אני רואה קשר ישיר בין אי עמידה בשלטון החוק לזה שבסופו של דבר צעירים חסרי אחריות לוקחים את החוק לידיים ושורפים משפחה בכוונת תחילה, ואחר כך גם חוגגים על הדם באופן המכפיר הזה".

בבית היהודי הגיבו בזעם על כך שלטענתם יעלון מנסה לנצל את פרשת דומא בכדי לתקוף את המפלגה ובכך לגרוף רווחים פוליטיים.

בתגובה שהביאו בערוץ 2 לדבריו של יעלון, אמרו במפלגה: "אם השר שאחראי על הביטחון בוגי יעלון היה נלחם בטרור כפי שהוא נלחם במחנה הלאומי ובציונות הדתית, אולי היו פחות טרור פלסטיני ופחות אירועי תג מחיר ויותר ביטחון ברחובות ישראל. מוטב שיפסיק להסית ויתמקד בהשבת הביטחון לאזרחי ישראל".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב בציוץ בטוויטר לדבריו של יעלון: "סר (האות 'ס' במקור. א.ק.) הביטחון ממשיך בקמפיין המניפולטיבי שלו להצדקת שיטות החקירה של המחלקה היהודית. אין גבול לציניות ולחוסר האחריות". בציוץ נוסף הוא הוסיף: "הבנתי שהערב, אחרי שני הפיגועים שהיו, שר הביטחון האשים אותי ואת הציונות הדתית בפיגוע בדומא וחתונת השנאה. הופתעתי שלא הזכיר גם את רצח רבין".

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד