בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עוד "חשיפה" של רועי שרון

כתב ערוץ 10 פרסם "תיעוד נדיר" של החשוד בהצתה בדומא לצד מאיר אטינגר, תיעוד מלפני שנים • מבט לתקשורת

  • אורי קירשנבום
  • י"ח טבת תשע"ו - 22:06 30/12/2015
גודל: א א א
רועי שרון באזכרה לרב כהנא (יהודה פרל)
רועי שרון באזכרה לרב כהנא (יהודה פרל)

במהדורת החדשות של ערוץ 10 הערב (ד') הביא הכתב רועי שרון "תיעוד נדיר", כפי שכינתה זאת המגישה תמר איש שלום, בקשר לחשוד המרכזי בהצתת הבית בכפר דומא.

מהו אותו תיעוד נדיר שאלתם? ובכן, מדובר על סרטון בו נראים מתפללים רבים בקבר יוסף לפני כמה שנים. ביניהם שניים שעניינו במיוחד את רועי שרון: החשוד בהצתה בדומא ומאיר אטינגר שכלוא בימים אלה במעצר מנהלי.

הסרטון צולם, אם תהיתם, לפני כמה שנים אבל בשביל רועי שרון זה הספיק. הדימיון של הצופה כבר יפתח קשר בין אטינגר להצתה בדומא.

כמובן שאטינגר מכונה בפי שרון "היעד מספר אחד של המחלקה היהודית בשב"כ", מה שמוסיף לאווירה מבחינתו.

חבריו של מאיר אטינגר הגיבו בפרסומים ציניים על רועי שרון במטרה להגחיך את ה"חשיפה" שלו הערב. כך למשל, דב מורל פרסם בטוויטר תמונה של שרון רוכש חולצה עם הכיתוב "הלב בוער לארץ ישראל" במהלך עצרת הזיכרון לרב מאיר כהנא הי"ד שהתקיימה לפני כחודשיים, כשהוא מציין בציניות: "חשיפה בלעדית! רועי שרון רוכש חולצה שמשמשת את חברי ההתארגנות הקיצונית ממחתרת הכנסיות. אנו נמשיך בחשיפות...".

הנסיון של שרון להזכיר את שמו של מאיר אטינגר בקשר לאירוע ההצתה בדומא חוזר על עצמו שוב ושוב בדברים שהוא מפרסם בשבועות האחרונים, כשלמעשה ברור מעל לכל ספק שאטינגר לא קשור כלל לאירוע ומעולם הוא לא נחשד בקשר אליו.

אתמול צייץ רועי שרון בחשבון הטוויטר שלו מודעה שפורסמה בעבר בקשר לשלושה פעילים - מאיר אטינגר ואביתר סלונים ששוהים בימים אלה במעצרים מנהליים וינון ראובני שמוגבל גם הוא בצו מנהלי, כשהוא מציין: "הזרוע הצבאית של נוער הגבעות".

המתח והניכור בין רועי שרון לבין פעילים בגבעות הגיע לנקודת שיא כשהוא גורש בבושת פנים מבית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב לפני כמה חודשים, בימים בהם התנהל מאבק נגד הרס בית הכנסת.

אחד מהפעילים שצעק אז על שרון קיבל כעבור ימים אחדים צו הרחקה מנהלי מאזור יו"ש.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד