בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דוואבשה: "שימשיכו לעשות פיגועים"

הסב למשפחת דוואבשה שזוכה לתמיכה ואהדה מארגוני זכויות אדם קורא לנקום את מות בני משפחתו • חפים מפשע

  • כ"ג טבת תשע"ו - 11:14 04/01/2016
גודל: א א א
הכתובת על הבית שהוצת בדומא (רבנים למען זכויות אדם)
הכתובת על הבית שהוצת בדומא (רבנים למען זכויות אדם)

לאחר שלטענת שירות הבטחון הכללי ופרקליטות המדינה, נמצא מי שהצית את הבית בכפר דומא וגרם למותם של שלושה ערבים ממשפחת דוואבשא, אמר סב המשפחה כי "רק אינתיפאדה תנקום את דמם של משפחת דוואבשה".

בראיון לאתר nrg פנה הסב לצעירים ערבים ואמר "שימשיכו לעשות פיגועים מתוך אמונה באללה. רק ככה נשיג את הזכויות שלנו". לדעתו, כך מסתבר, יש לפגוע ולהרוג בלתי מעורבים, לצורך נקמה על שאירע.

כתב האישום שהוגש אתמול כנגד עמירם בן אוליאל, מייחס לו עבירות של רצח, ניסיון לרצח, הצתה ועוד. כמו כן, בכתב האישום נאמר כי את המעשה ביצע בן אוליאל כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד הי"ד שנרצח כחודש לפני ההצתה, בצומת הסמוכה לכפר דומא.

עוד אמר סב המשפחה, כי הוא אינו מאמין במשפט שיתקיים בישראל לנאשם. "החלטה של בית המשפט הישראלי לא תעזור לנו", אמרה אשתו. "לא יכול להיות שהיהודים ישימו את היהודים בכלא, הם ישחררו אותם מיד".

כאן המקום להזכיר את התמיכה הרבה שהובילו ארגוני זכויות אדם עבור משפחת דוואבשה, לרבות ביקורי תנחומים ופרוייקט התרמה המוני. ארגונים כמו "תג מאיר" ו"רבנים למען זכויות אדם" ערכו ביקורים תכופים של הבן הפצוע של משפחת דוואבשה והתראיינו בכמה וכמה כלי תקשורת יחד עם הסב שהביע אתמול, כאמור, תמיכה בפיגועים נגד יהודים.

בעמוד הפייסבוק של "תג מאיר" ניתן לראות את כל הפרסומים של הארגון על הפעילויות שנעשו למען משפחת דוואבשה. חברת פורום "תג מאיר", נינה סובלמן, למשל, תפרה שמיכה ייחודית עבור הנכד הפצוע והצטלמה עם הסב לתמונה ידידותית במרכז הרפואי שיבא.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד