בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחת עראמי למפכ"ל: "תולים בך תקווה"

הוריו של נתנאל עראמי הי"ד שנרצח בפיגוע הסנפלינג ורוצחו טרם נתפס, שיגרו באמצעות עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו, פנייה למפכ"ל המשטרה הנכנס רוני אלשיך וביקשו כי "יכניס כח חדש" בחקירת הרצח שטרם פוענחה

  • יח"צ
  • כ"ד טבת תשע"ו - 21:12 05/01/2016
גודל: א א א
נתנאל עראמי השם יקום דמו
נתנאל עראמי השם יקום דמו

(צפו: האזכרה במלאת שנה להרצחו של נתנאל עראמי הי"ד)

משפחתו של נתנאל עראמי הי"ד פונה למפכ"ל המשטרה הנכנס בבקשה ל"הכנסת כח חדש" בחקירת רצח בנם בפיגוע הסנפלינג בפתח תקווה, רצח שלא פוענח עד היום.

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו המלווה מאז הרצח את המשפחה כנפגעי עבירה, פנה למפכ"ל הנכנס, בעקבות תחושת המשפחה על כך שהחקירה אינה מתקדמת כראוי.

"משרדי מייצג מטעם ארגון חוננו את בני הזוג עוזיאל ומרים עראמי. בני הזוג שכלו את בנם הי"ד רואי נתנאל עראמי בפיגוע הסנפלינג מיום 16.9.14", כתב עו"ד יאדו.

"לפני חודשים מספר פגשו ההורים בליווי שלי את מפקד מרחב שרון וראש צוות החקירה המיוחד. הפגישה נערכה לבקשת ההורים שרצו לדעת אם יש התפתחות בחקירה ולאן היא מתקדמת, ולקבל תשובות על כמה שאלות כגון האם המשטרה פעלה נכון בזירת הרצח לתפוס את המחבלים, למה נתנאל הי"ד לא נקבר כקורבן טרור, ועוד הרבה סימני שאלה על התנהלות המשטרה, לטענת המשפחה".

עו"ד יאדו מדגיש כי בני משפחת עראמי יצאו מהפגישה עם תחושת אמון במפקד צוות החקירה ומפקד המרחב אשר "הבטיחו לעשות ככל שלאל ידם".

"אולם יחד עם זאת מרשיי חיים בחשש שמא הזמן ישכיח את הרצח הנורא, ושמא לא יופעלו כל גורמי האיסוף בערנות המרבית לאיתור הראיות הנדרשות להפללת הרוצחים", כתב עו"ד יאדו ופנה למפכ"ל הנכנס אלשיך.

"אנו תולים בך תקווה כי עם כניסתך לתפקיד המפכ"ל תכניס כח חדש לחקירה אשר יביא למיצויה ולהעמדת הרוצחים לדין.

אני פונה אליך אפוא בשם מרשיי ומבקש כי באופן אישי תתערב בחקירה ותראה את אשר ביכולתך לעשות בין אם מכוח הראיות שכבר נמצאו, בין אם בפעולות ובחשיבה מחודשת לאיתור ראיות נוספות"

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו אמר היום: "בחודשים האחרונים ראינו כיצד רשויות הביטחון, השיטור והאכיפה חצו את כל הגדרות המקובלים עד כה, כדי לפצח תיק של רצח לאומני נגד ערבים. לצערינו במקרה של רצח נתנאל עראמי הי"ד לא ראינו התגייסות כה נרחבת של המערכת למציאת הרוצח או הרוצחים, אשר עדיין בחופשי. צר לי שלעיתים דווקא במדינת ישראל אין כל פרופורציה מבחינת ההד הציבורי והפעולות שנעשות בידי הרשויות, בין פענוח רצח של ערבי בידי יהודי ורצח של יהודי בידי ערבי".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד