בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הורשע בשנית: הרג והפקיר רוכב אפניים

ערבי שישב בכלא בעבר על הפקרת רוכב אופניים לאחר תאונה, ירצה שוב מאסר בגין הפקרה נוספת והשמדת ראיות. במקרה דנן, הרוכב, זאב ילין הי"ד, נהרג

  • כ"ו טבת תשע"ו - 17:45 07/01/2016
גודל: א א א
זאב ילין היד (באדיבות המשפחה)
זאב ילין היד (באדיבות המשפחה)

שופטת בית המשפט המחוזי בלוד גזרה שבע וחצי שנות מאסר בפועל על ג'יהד אל-הרוש, ערבי שפגע בזאב ילין הי"ד ממושב נירית, הרג אותו והפקיר את גופתו בצד הדרך.

במסגרת הסדר הטיעון הושמט אישום ההריגה, אך אל-הרוש הורשע בנהיגה ללא רישיון, שיבוש הליכים, קשירת קשר לפשע, והשמדת ראיות.

אחיו של הדורס נידון לעשרה חודשי מאסר בגין קשירת קשר ושיבוש והשמדת ראיה לאחר שהרכב נעלם.אל-הרוש נהג ברכב שבו נסעו אישה ותינוק. הם היו בדרכם למרכז הרפואי מאיר לבקר את אמם החולה. בכביש 554 פגע אל-הרוש ברוכב האופניים ילין, שרכב על אופניו בכביש. ילין נחבל קשה אך הנהג לא עצר.

אל-הרוש הגיע למרכז הרפואי יחד עם הנוסעת ואז הבחין בשמשה מנופצת, מראה חסרה ומעיכות בצד הרכב. הם הותירו את הרכב ולא הודיעו עליו לרשויות. על פי האישום נגדו, הנהג ואחיו קשרו קשר להעלים את הרכב הפוגע. למרות מאמצי המשטרה, הרכב לא נמצא.

זוהי ההרשעה השניה של אל הרוש בפגיעה ברוכב אופניים והפקרתו. לפני 13 שנים הורשע אל-הרוש בהפקרת רוכב אופניים בן 22 לאחר תאונה ובנהיגה ללא רישיון נהיגה. גם אז הסתיר את הרכב. הוא נידון בשעתו לשלוש שנים בפועל, מאסר מותנה ופסילת רישיון נהיגה למשך שמונה שנים.

"יחד עם זאת ממצבו של המנוח התעלם אף התעלם הנאשם. הוא הותיר את המנוח בצד הדרך, לא טרח לעצור ולבדוק מה מצבו, לא טרח להושיט לו עזרה, להזעיק לו עזרה ולו בשיחה אנונימית" כתבה השופטת מיכל ברנט. "הוא המשיך בנסיעתו ליעד המקורי כאילו פגע בבובת סמרטוטים. את שגרת יומו המשיך לפי התכנון, שגרת יומם של בני משפחת ילין אינה קיימת עוד ולא תהא קיימת לעולם".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד