בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

'שרטו לבת שלי את הפנים'

בתה של מירב וינלדה הותקפה על ידי ילדה ערביה, האם הערבייה לקחה את ביתה ונעלמה מהמקום. לדברי וינלדה זו הייתה חריגה קלה משגרה של הטרדות לאומניות.

  • ב' שבט תשע"ו - 21:09 12/01/2016
גודל: א א א
ילדים. ארכיון (דובר צה"ל)
ילדים. ארכיון (דובר צה"ל)

תושבת עפולה, מירב וינלדה, יצאה אתמול לקניות עם שלוש בנותיה הקטנות. אם הייתה יודעת איך הסיפור ייגמר היא כנראה הייתה מעדיפה להישאר בבית. ילדתה הקטנה של וינלדה הותקפה בידי ילדה ערביה בפראות, אמה של הילדה לקחה אותה ונעלמה מהמקום.

המקרה קרה בשעה שוינלדה דיברה עם הקופאית, היא חשבה שביתה הגדולה (10) משגיחה על הילדה. כששמעה צעקות מאחוריה הסתובבה וינלדה וגילתה מראה מחריד - "השעערות של הבת שלי היו בתוך היד של הילדה הערביה, תוך כדי שהידים שלה על הפרצוף של הבת שלי והיא שורטת אותה".

התינוקת שנפצעה

רק לאחר שוינדלה החלה לצעוק ושחררה את ביתה בכח, נזכרה אמא של הילדה להגיד לה לעזוב את ביתה של וינלדה, וינלדה ביקשה ממנה פרטים, אך היא פשוט לקחה את ביתה ונעלמה.

וינלדה מספרת שבעוד שהיא עמדה בגבה אל הילדה הרי שהקופאית שמולה ככל הנראה ראתה את כל הסיפור, אלא שמשום מה היא לא ראתה צורך לציין בפני הלקוחה את העובדה שביתה מותקפת. "כל הקופאיות שם ערביות" טוענת וינלדה, "הרגשתי כמו בעזה, כמובן שאף אחת מהן לא עשתה שום דבר כשהרביצו לילדה שלי".

| שיגרה של אלימות

על אף גילה הצעיר של המרביצה וינלדה סבורה שסיבת התקיפה הייתה לאומנית. לדבריה, זו לא הפעם הראשונה שהיא נתקלת בהצקות של ערבים כמו יריקות וכדומה, אם כי זו אכן הפעם הראשונה בה הותקפה באופן פיזי. "אני חוזרת בתשבה ונראית כמו מתנחלת, ברור לי שזה היה בגלל שאני יהודיה", אומרת וינלדה.

לדבריה של וינלדה יש בעיר תחושה קשה של אלימות ערבית. אני מפחדת לשלוח את הבת שלי החוצה", אומרת וינלדה, "בטח עכשיו אחרי התקיפה". וינלדה מספרת כי ביתה עוד לא סיימה להחלים והפנים שלה מלאות בפצעים מהשריטות.

לגבי הטיפול המשטרתי בבעית הערבים, טוענת וינלדה שהוא לוקה בחסר. "מה שהמשטרה תטפל כמו שצריך הרי גם חלק מהשוטרים ערבים, אז למה שהם ירצו לעזור לנו?"

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד