בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רמי לוי מקים קניון סמוך לרמאללה

"אנחנו נשרת את כולם ללא הבדל גזע ולאום וגם נעסיק ללא הבדל דת גזע ולאום" אמר רמי לוי על הקמתו של קניון בבעלותו בא-ראם בצפון ירושלים

  • ו' שבט תשע"ו - 19:07 16/01/2016
גודל: א א א
מפגינים מול סניף רמי לוי לאחר פיגוע (להבה)
מפגינים מול סניף רמי לוי לאחר פיגוע (להבה)

רמי לוי, בעליה של רשת הסופרים 'שיווק השקמה', מקים קניון ענק בצפון ירושלים, מטרים ספורים מגדר ההפרדה בין ירושלים לרמאללה, קניון ענק לרווחת ערביי צפון ירושלים ורמאללה, כך פורסם בוואלה!

לוי, שבסופרים שברשותו עובדים ערבים רבים, עולה רמה ומקים קניון ערבי-יהודי בא-ראם הסמוכה לירושלים. את הקניון ירכיבו חנויות של מותגים מערביים הנפוצים בקניונים בישראללצד חנויות של מותגים ערבים מיהודה ושומרון. השכונות הסמוכות למתחם הן בית חנינא ושועפאט.

הקניון מיועד גם לשמונים אלף התושבים היהודים הגרים באזור, בשכונות פסגת זאב, נווה יעקב וגבעת זאב, אך בנוכחותם של ערביי האזור, מעלים תושבים מפסגת זאב חששות כי המקום לא יהווה עבורם אטרקציה.

"אנחנו נשרת את כולם ללא הבדל גזע ולאום וגם נעסיק ללא הבדל דת גזע ולאום" אמר לוי. לדבריו, "אנשי עסקים ערבים גם השכירו פה שטחים. יש פה 200 אלף תושבים שאין להם מרכז מסחרי וזה המקום הכי טוב, הכי מרכזי שיכול להיות. הערבים יעשו כאן עסקים מצוינים. אין לי שום חששות, אני בונה פה מקום לתפארת מדינת ישראל. מכל העולם יבואו לראות את הדו קיום פה".

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד