בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"דורשים ענישה קולקטיבית"

תושבים מחו מול השר בנט שהגיע יחד עם נתניהו ויעלון לביקור בעתניאל

  • ט' שבט תשע"ו - 13:21 19/01/2016
גודל: א א א

ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יעלון ושר החינוך בנט, קיימו הבוקר ביקור ביישוב עתניאל לאחר הפיגוע שביצע שם ערבי ורצח את דפנה מאיר הי"ד.

בכניסה לגן ילדים אליו נכנס השר בנט לסיור חכתה לו אלירז, תושבת היישוב לשעבר, ונשאה שלט הקורא להפסיק את המדיניות המכילה כלפי הטרור הערבי ולהכות בו בצורה קשה על ידי ענישה קולקטיבית כלפי האוכלוסייה הערבית.

"השר בנט הגיע לגן ילדים וכרגיל דיבר על בנייה ושהילדים פה יגדלו... כאילו שזה לא משהו שהיינו עושים אם לא היו רוצחים אותנו. היה חשוב לי להעלות את הנושא של מלחמה מול האויב - זה תחום הפעילות שיוציא אותנו מהמצב הזה", אמרה אלירז בשיחה עם הקול היהודי.

לדבריה, מלבד תושב אחד שהתנגד למחאה שלה מול השר בנט, רוב התושבים דווקא תמכו ועודדו.

| "נשמה מיוחדת שנקטפה מאיתנו"

ראש הממשלה אמר לאחר ביקור בבית משפחת מאיר: "פגשתי עכשיו משפחה נפלאה עם תעצומות נפש כבירות. ציונים, פטריוטים, אנושיים, שאיבדו אם ורעיה נפלאה. אני חושב שכל מי שראה את תמונתה של דפנה מיד התרשם מהאור שבקע ממנה. מי ששמע עליה ועל תרומתה, הבין שמדובר כאן באדם מיוחד. לציבור יש חושים מאוד בריאים מתמונה, מסיפור, הם מבינים מיד, בייחודיות של הנשמה הזאת שנקטפה מאיתנו. מצאתי את אותה נשמה בתוך המשפחה, של נתן והילדים".

נתניהו ויעלון בתדרוך צבאי, היום בעתניאל (עמוס בן גרשום לע"מ)

השר בנט קבע מזוזה במבנה חדש של גן ילדים ביישוב. כמו כן, התקיים טקס של הנחת אבן פינה למבנה חדש לפנימיות של הישיבה התיכונית. בנט אמר: "החיים הם המענה לטרור".

שר הביטחון וראש הממשלה קיבלו גם תדרוך מפי מפקדים בשטח.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד