בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוד רכב בחיפה: "לא בעותניאל ולא ביצהר"

רכבה של בחורה בשנות העשרים נשדד בידי חבורת ערבים עם אקדחים שלופים. "הגענו למצב במדינת ישראל שאין מקום בו יהודי יכול ללכת בבטחה"

  • י"א שבט תשע"ו - 12:16 21/01/2016
גודל: א א א
המאזדה שנשדדה באיומי אקדח (פייסבוק תומר סבן)
המאזדה שנשדדה באיומי אקדח (פייסבוק תומר סבן)

אמש בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר שדדו ערבים חמושים באקדחים את רכבכה של בחורה במרכז העיר חיפה והשליכו אותה בצד הכביש, כך פרסם אחיה, תומר סבן, בפייסבוק.

"אחותי נסעה ברכב מאזדה 3 בשכונה מרכזית בעיר, היא חזרה מנסיעה ורצתה בסך הכל להגיע הביתה.לפתע רכב סובארו שחור מבצע עקיפה נגד כיוון התנועה, חוסם את רכבה ושלושה ערבים רעולי פנים שהיו חמושים באקדחים וסכינים יצאו באיומים ובצעקות "שוד" עם מבטא ערבי ואיימו על חייה" כתב סבן.

השלושה תפסו את הנהגת והשליכו אותה לצד הכביש בחוזקה. ערבי נוסף נשאר ברכב המותנע. "השלישי נכנס למאזדה שלנו ונסע משם עם חפציה האישיים, כמו ארנק ופלאפון ברכב. לפני שאחותי הספיקה להתאושש מהנפילה, הערבים כבר ברחו משם".

"הסיפור הזה בנס נגמר רק ברכב גנוב ולא ברצח של אחותי שכל חייה לפניה, אי אפשר לדעת איך הסיפור היה נגמר אם אחותי הייתה מתנגדת טיפה והחוליה השפלה הזאת הייתה מממשת את איומיה ורוצחת אותה".

"לאלה שהיה ספק שאולי לא מדובר בערבים רק לציין שהפלאפון של אחותי אותר בלב כפר ערבי. המקרה הזה לא קרה בעתניאל ולא ביצהר, המקרה הזה קרה בחיפה עיר שבה עוד לא הרגשנו את גל הטרור הנוכחי אבל מי שהשלה את עצמו שבחיפה הוא יכול להיות בטוח כנראה טעה. הגענו למצב במדינת ישראל שאין מקום בו יהודי יכול ללכת בבטחה" כתב בסיום הפוסט שהגיע ללמעלה מאלף ומאתיים שיתופים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד