בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: סייעו למלחם להימלט ולבצע פיגוע

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשו שלושה כתבי אישום לסעייני המחבל מערערה. הנאשמים ניסו להשיג עבורו תחמושת לביצוע פיגוע נוסף בעפולה ומלטו אותו בתוך הכפר

  • י"ז שבט תשע"ו - 13:44 27/01/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע בתל אביב (מדא)
זירת הפיגוע בתל אביב (מדא)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום לשלושה ערבים שסייעו למחבל נשאד מלחם, מבצע פיגוע היריבבר 'הסימטא' שברחוב דיזנגוף בתל אביב בו נרצחואלון בקל ושמעון רוימי הי"ד ונפגעו שבעה נוספים. השלושה מואשמים שסייעו למלחם להימלט וספקו לו את צרכיו.

השלושה הם אמין מלחם ומוחמד מלחם, בני דודיו של המחבל. נאשם נוסף הוא איוב סאלמה חברו של מלחם. מיד לאחר ביצוע הפיגוע, נמלט מלחם לכפר ערערה בו התגורר והתחבא במחסן השייך לבן דודו אמין. כשנפגשו השניים, ביקש מלחם אוכל וסמם מסוג חשיש וכן ביקש מאמין תחמושת נוספת בכדי שיוכל לבצע פיגוע נוסף בבסיס צה"ל "מחנה 80" בעפולה.

בשלב זה הגיע בן דודו השני, מוחמד ולבקשת נשאד סיפק מלו מכשיר סלולארי חדש. לאחר מכן עבר נשאד לבית נטוש הסמוך למחסן כהצעת בן דודו אמין.

 אלון בקל ושמעון רוימי הי"ד

חברו של נשאד, איוב סאלמה מואשם גם הוא בסיוע למחבל. הוא סיפק לנאד סיגריות וכסף, וניסה להשיג תחמושת וכדורים עבור נשאד לביצוע הפיגוע הנוסף אותו תכנן בתל אביב או באחת מערי הצפון. בנוסף הציע לו איוב כי יבצע את הפיגוע בצפון ולא בתל אביב.

לאמין מלחם מיוחסות עבירות של סיוע לאחר מעשה, חיפוי על עבירה וניסיון לקשר לסיוע לאויב במלחמה.לאיוב מיוחסות עבירות של סיוע לאחר מעשה, קשר לסיוע לאויב במלחמה, ניסיון לביצוע עבירות בנשק ואיומים.למוחמד מיוחסת עבירה של סיוע לאחר מעשה. הפרקליטות בקשה לעצור את השלושה עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד