בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אין מחיר לדם יהודי שנשפך"

בני משפחות של נרצחי הטרור הערבי בחודשים האחרונים בפנייה למקבלי ההחלטות: "דורשים לגרש את משפחות המחבלים ללא שוב"

  • כ"א שבט תשע"ו - 19:56 31/01/2016
גודל: א א א
הלוויתה של הדר בוכריס השם יקום דמה (יוסף פריסמן)
הלוויתה של הדר בוכריס השם יקום דמה (יוסף פריסמן)

בני משפחות של נרצחים מהטרור הערבי בחודשים האחרונים פרסמו מכתב בו הם קוראים לממשלת ישראל לפעול ביד קשה נגד משפחות המחבלים והסביבה התומכת שלהם.

במכתב, דורשים בני משפחות הנרצחים מכל חברי הכנסת והשרים לעשות כל שביכולתם לגירוש בני משפחות המחבלים מחוץ לגבולות ישראל, תוך שהם מדגישים כי הפעולה הזו היא אינה הפעולה האמיתי נגד האויב הערבי, וכי העונש האמתי שצריכים לנקוט בו הוא מוות.

| נוסח המכתב המלא:

אנו, בני משפחות של יהודים שנרצחו ונפצעו בגל הטרור האחרון, זועקים ודורשים מממשלת ישראל לעשות כל שביכולתה על מנת לעצור את שטף הדמים הזה. אי-אפשר להכיל רצח יהודים. אי-אפשר להכיל חברה שמלמדת את הילדים שלה כי המעלה העליונה שאליה יכולים להגיע כל ילד וילדה היא להיות "שאהיד". אי-אפשר להכיל משפחות שמעודדות את בניהן לרצוח.

לצערנו אנו רואים כי הפעולות שמדינת ישראל נוקטת בהן לא עוצרות את ההסתה ואת מסעות הרצח. מדי יום ביומו משפחת הכאב והשכול גדֵלה, והרוע הזה חייב להיפסק.

העונש האמיתי שמגיע לרוצחים הוא מוות. אלא שהרחמנות היהודית מונעת מאתנו מלהשתמש בו. לכן אנו דורשים מממשלת ישראל לפחות לגרש את משפחות המחבלים ללא שוב. המשפחה שגידלה את הרוצח, חינכה אותו ולימדה אותו לשנוא יהודים ולרצוח חייבת לשלם את המחיר, ולו רק בגלל ההרתעה שגירוש כזה יוצר.

אנו מבקשים ודורשים מכל חברי הכנסת ומכל השרים לתת יד לפעולה הזאת, שאף פעם לא תהיה "מידתית", כיוון שהתשובה שמגיעה לרוצחים השפלים ולמשפחותיהם צריכה להיות הרבה יותר קשה, כואבת ומרתיע.

מצד האמת אין מחיר לדם יהודי שנשפך לארץ. אין ולא תהיה שום השוואה בין הסבל של משפחות הנרצחים ובין אי הנוחות שתיגרם למשפחות המחבלים. אין ולא תהיה שום השוואה בין רצח ושפיכות דמים, לבין פגיעה כלכלית במשפחות שמגורשות מבתיהם. אבל גירוש זה המינימום שממשלת ישראל צריכה לעשות בשביל לעצור את גל הטרור הרצחני הזה.

זכרו, קרובינו שנרצחו לא עשו שום רע. הם נרצחו על רקע גזעני. הם נשחטו על רקע היותם יהודים, ותו לא. מדינת ישראל חייבת להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי היא לא תסבול בשום אופן רצח של יהודים, ולכן היא תעשה כל דבר בשביל לסכל את הרצחנות הזאת. ואם כרגע אין אפשרות לעשות באמת "כל דבר" – גירוש המשפחות ופגיעה כלכלית זה המינימום.

| רשימת החותמים:

אדל בינט - רעייתו של אהרון הי"ד, אליעזר רוזנפלד - אביו של מלאכי הי"ד, ארי בוכריס - אביה של הדר הי"ד, דבורה גונן - אנו של דני הי"ד, הרב יהודה הנקין - אביו של הרב איתם הי"ד, נועה ליטמן - אשתו של הרב יעקב הי"ד ואמו של נתנאל הי"ד יחד עם הבת-האחות שרה תחיה, סטניסלה וסימונה יעקובוביץ' - הוריו של בנימין הי"ד, רות שוורץ - אמו של עזרא הי"ד, נטע לביא - אשתו של הרב נחמיה הי"ד, רות חסנו - אשתו של אברהם אשר הי"ד, שניאור קרישבסקי - בנו של ר' ישעיה הי"ד, דפנה וראובן מזרחי - הוריו של זיו הי"ד וורנויקה קאופמן - רעייתו של גינדי הי"ד.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד