בע"ה כ"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום חמור: שדד עם קאטר וכפפות

ערבי מואשם כי פרץ לבית בהרצליה, שדד אישה לעיני ילדיה וסחט את הבעל באיומים. להגנתו אמר: "בסך הכול רציתי כסף"

  • כ"א שבט תשע"ו - 20:52 31/01/2016
גודל: א א א
שבחים ערבים. אילוסטרציה (יהודה פרל)
שבחים ערבים. אילוסטרציה (יהודה פרל)

כתב אישום חמור הוגש כנגד חוסני אבו רחמה, ערבי, שוהה בלתי חוקי, בגין סחיטה באיומים, שוד בנסיבות מחמירות ושהייה בתחומי הקו הירוק בניגוד לחוק. האירוע התרחש ביום שלישי לפני כשבועיים בהרצליה. אבו רחמה הגיע לדירת אישה כשוא עוטה כפפות על ידיו ואוחז בקאטר. הוא תפס את בעלת הבית לעיני ילדיה ואמר לה כי בעלה חייב לו סכום כסף.

על פי כתב האיום,האישה ניסתה להדוף אותו החוצה אך הוא נכנס אל הבית, כשהוא מצויד בקאטר ובכפפות. הוא לפת אותה בידו האחת ובשנייה הצמיד את הקאטר לצווארה. היא ניסתה להבריח את הילדים ששהו בבית, והוא אמר לה שאם תהיה בשקט הוא לא יעשה לה כלום. מיד לאחר מכן איים על הילדים ואמר: "תהיו בשקט, אם לא, ארצח את אימא שלכם".

בלית ברירה הביאה האישה לפורץ שעון רולקס יקר, 300 שקלים במזומן ואת הפלאפונים הניידים שהיו בבית. אבו רחמה איים על האישה כי תביא לו שני מיליון דולרים עד סוף השבוע. בהמשך, הורה לה לרשום עבורו את מספר הטלפון של בעלה על מנת שיעביר לידיו את הכסף. אחר כך עזב את הבית.

למחרת התקשר אבו רחמה לבעל וניסה לסחוט אותו באיומים. "אם אתה רוצה לשלם כסף, תשלם לי כסף, אם אתה לא רוצה, יקרה משהו לא בסדר, לחיים שלך ולילדים שלך. באימא שלי". הם "סיכמו" כי הבעל ישלם לו 800 אלף שקלים בפגיה סמוך למחסום מכבים שם ארבו לו שוטרים שליוו את הבעל ואבו רחמה נעצר. להגנתו אמר,"אין לי כלום, לא בית, לא אימא. מה עשיתי לו, בסך הכול רציתי כסף. היה חסר כסף, נכנסתי לקחת כסף מהבית. תפסתי את האישה ביד ולקחתי כסף ושעון. את השעון זרקתי בשטחים. כשראיתי את הילדים, עזבתי אותם ולקחתי את המספר של בעלה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד