בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הבוקר: שלושה ניסיונות פיגוע

נער ערבי נעצר (ב') בירושלים כשעל גופו סכין. שני ערבים מכפר קאסם תכננו לבצע פיגוע דריסה בתל אביב

  • כ"ב שבט תשע"ו - 11:02 01/02/2016
גודל: א א א
הסכין שנתפסה על הנער (משטרת ישראל)
הסכין שנתפסה על הנער (משטרת ישראל)

סמוך לשעה 10:30 (שני) הבחינו שוטרים כי נער ערבי מתנהג בצורה חשודה ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים. השוטרים ערכו עליו חיפוש ותפסו על גופו סכין אותה ניסה להחביא. ככל הנראה, תכנן הנער לבצע פיגוע דקירה כנגד יהודים.

| מוקדם יותר: ניסיון דריסה ודקירת חיילים

ערבי ניסה לבצע פיגוע דקירה כנגד יהודים סמוך לסלעית שמדרום לטול כרם. הוא נורה ונהרג בידי חיילים. בחסדי השם האירוע הסתיים ללא נפגעים בקרב הכוחות. המחבל חצה את גדר ההפרדה. חיילים שקבלו התראה מהגדר הגיעו לנקודה, שם ראו את המחבל מסתתר בשיחים. הם פתחו בנוהל מעצר חשוד, אך המחבל שלף סכין. החיילים, כאמור, ירו בו והוא נהרג במקום.

ניסיון הדקירה הבוקר בסלעית (חמ"ל קב"טים)

במהלך הבוקר נעצרו שני ערבים מכפר קאסם בתום מרדף שנערך אחריהם, לאחר דיווח שהתקבל כי הם מתכננים לבצע פיגוע דריסה בתל אביב.על פי החשד, הצעירים יצאו מבילוי בהרצליה לפנות בוקר, זאת לאחר שנהג הרכב רב עם ידידתו וצעק עליה כי בכוונתו "להרוג יהודים ולנסוע על המדרכה ולדרוס אותם".

הצעירה וחברתה מיהרו לדווח למשטרה, שפתחה בנוהל חירום, הציבה מחסומים והעלתה מסוק על מנת לתפוס את השניים. כלי הרכב שבו נסעו נעצר לבסוף בכביש 5.

צה"ל סגר היום (שני) את הכניסות לעיר רמאללה והתיר רק כניסות של תושבי העיר, ספקי סחורות ואמצעים הומניטריים, זאת בעקבות פיגוע הירי שביצע אתמול ערבי, שוטר "פלסטיני" ופו נפגעו שלושה חיילי צה"ל במחסום פוקוס בכניסה לרמאללה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד