בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ארבעה חודשי מעצר מנהלי נוספים לאטינגר

פרסום ראשון: אביתר סלונים ישוחרר בימים הקרובים ואילו אטינגר יישאר במעצר מנהלי

  • כ"ב שבט תשע"ו - 14:24 01/02/2016
גודל: א א א
מאיר אטינגר בבית המשפט (הקול היהודי)
מאיר אטינגר בבית המשפט (הקול היהודי)

ההתעמרות נמשכת: העצור המנהלי מאיר אטינגר שמסיים בימים הקרובים ששה חודשי מעצר מנהלי יישאר במעצר גם בחודשים הקרובים, זאת לאחר שצו מעצר מנהלי נוסף, לארבעה חודשים נוספים, צפוי לצאת נגדו בימים הקרובים.

יחד עם זאת, העצור המנהלי אביתר סלונים צפוי להשתחרר מהמעצר המנהלי כבר בימים הקרובים ונגדו לא צפוי לצאת צו נוסף.

כזכור, לפני כחצי שנה, בעקבות אירוע ההצתה בכפר דומא, הכריזה מערכת הביטחון על מלחמת חורמה בפעילים מרכזיים בגבעות, זאת על אף שאין כל חשד פלילי כנגדם.

מאיר אטינגר הוצג בתקשורת על ידי גורמי הביטחון כמנהיג של "נוער הגבעות" ולכן היה זה אך צפוי שהכלי הכבד ביותר שבידי מערכת הביטחון יופנה כלפיו. בין היתר, נטען כנגד מאיר שהוא מפרסם את דעותיו בבלוג שלובקול היהודי.

אטינגר, שהתחתן לפני כשנה, גר בתקופה שלפני המעצר המנהלי בעיר צפת, לשם הגיע לאחר שהורחק בצוים מנהליים מיהודה ושומרון ומאוחר יותר גם מירושלים.

תגובת עו"ד יובל זמר המייצג את מאיר אטינגר מטעם ארגון חוננו להודעה על הארכת מעצרו המנהלי: "טרם קיבלנו לידינו את הבקשה להמשך מעצרו המנהלי של מר אטינגר, ונוכל להגיב באופן ענייני רק שלאחר שנעיין בה".

תגובת עו"ד אהרון רוזה המייצג מטעם ארגון חוננו את אביתר סלונים, להודעה שקיבל על כך שסלונים ישוחרר ממעצרו המנהלי: ״עודכנתי היום על כך שלא תתבקש תקופת מעצר מנהלי נוספת לאביתר סלונים, ואני מברך על החלטה נכונה וצודקת זו שתימנע מהלקוח ולו עוד יום אחד של מעצר, שלטעמי היה אקט מוגזם מלכתחילה, ואשר פגע בחירותו של הלקוח שלא לתכלית ראויה. כולי תקווה שהחלטת שחרורו תבוצע לאלתר והוא יוכל לחזור לשגרת חייו״.

תגובות (11) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד