בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדר כהן הי"ד הובאה למנוחות

לוחמת מג"ב הדר כהן הי"ד נקברה בבית העלמין ביהוד. הלוחמת הנוספת שנפצעה בפיגוע: "הדר הצילה לי את החיים"

  • כ"ה שבט תשע"ו - 16:36 04/02/2016
גודל: א א א
אביה של הדר בהלוויה (דוברות המשטרה)
אביה של הדר בהלוויה (דוברות המשטרה)

לוחמת מג"ב הדר כהן, שנרצחה אתמול על ידי מחבלים ערבים בשער שכם, הובאה היום למנוחות בבית העלמין הצבאי ביהוד. מלבד חברים ובני משפחה, השתתפו בהלוויה גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך.

גם חברתה של הדר כהן, הלוחמתרווית מירילאשווילי, שנפצעה בפיגוע אתמול, הגיעה לטקס ההלוויה. הבוקר הגיע ראש הממשלה נתניהו לבקר אתמירילאשווילי בבית החולים והיא אמרה לו ש"הדר הצילה לי את החיים".

אביה של הדר ספד לה בהלוויה "הדר אהובה שלי... איך אני יכול להיפרד ממך עכשיו. כולם אומרים שהיית גיבורה, ושהצלת אנשים בגופך, אבל אף אחד לא מכיר אותך באמת, את החוםשלך ואת שמחת החיים...אני גאה בך ומצדיע לך, נוחי על משכבך בשלום.

השר גלעד ארדן סופד להדר הי"ד (דוברות המשטרה)

השר ארדן ספד גם הוא להדר "הימים ימי קטיף ההדרים. אבל את, מהמשובחים שבפירות ההדר של ארצנו, לא נועדת להיקטף.נועדת להישאר אחות קרובה, בת אוהבת, נכדה תומכת וחברה נאמנה.נועדת להמשיך להיות פשוט מה שהיית, עדינה ורגישה, אך גם מעורבת ומרכזית. עמוד תווך משפחתי וחברתי נפל בשער שכם אתמול בצהריים. הבניין שבור, אבל עומד איתן על תלו".

(דוברות המשטרה)

המחבלים שרצחו את הדר הגיעו מהכפר הערבי קבטיה. הכפר כותר על ידי כוחות הבטחון ומספר תושבים נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע עליו לו הגיע מידע מודיעיני מוקדם.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד