בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נקיף את כל ישראל בגדר"

נתניהו סייר היום לאורך הגבול עם ירדן ודיבר בחשיבות הקמת הגדר

  • ל' שבט תשע"ו - 16:52 09/02/2016
גודל: א א א
נתניהו ואייזנקוט בסיור (קובי גדעון לעמ)
נתניהו ואייזנקוט בסיור (קובי גדעון לעמ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום סיור באזור בו מוקמת בימים אלו גדר בין ישראל לירדן, באזור הערבה. לסיור התלוו גם שר התחבורה ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייזנקוט.

נתניהו קיבל תדרוך בנוגע להתקדמות העבודות בשטח, ואמר: "״אנחנו מכינים תוכנית רב שנתית, בעצם להקיף את כל מדינת ישראל בגדרות ביטחון, כדי להגן על עצמנו במזרח התיכון כפי שהוא וכפי שהוא שצפוי להיות. בנוסף לזה אנחנו גם מכינים תוכנית לסגור את הפרצות בגדר הביטחון ביהודה ושומרון. הדבר הזה עולה מיליארדים רבים של כסף, זה יהיה פרוס על שנים, אנחנו עכשיו עובדים על תעדוף, על מנת לבנות את זה בהדרגה, אבל להשלים את התוכנית הזאת לטובת ביטחון מדינת ישראל".

נתניהו בסיור היום (קובי גדעון לע"מ)

נתניהו הוסיף במהלך התדרוך לעיתונאים: "בסופו של דבר, במדינת ישראל, כפי שאני רואה אותה, תהיה גדר כזאת שמקיפה את כולה. יגידו לי: זה מה שאתם רוצים לעשות, להגן על הווילה? התשובה היא כן. מה, אנחנו נקיף את כל מדינת ישראל בגדר, במכשול? התשובה היא כן, חד משמעית. בסביבה שבה שאנחנו גרים אנחנו צריכים להגן על עצמנו מפני חיות הטרף".

נתניוה ציין, כי גם אם שטח המדינה יוקף בגדרות עדיין יהיה קיים איום המנהרות. לדבריו מלבד האיום של מנהרות החמאס בעזה, קיים חשש דומה גם בשטחי יהודה ושומרון, "יש מבנים שבנויים צמודים לקו ההפרדה שאתה שוקל להקים" אמר נתניהו. "שם כאשר בונים גדר צריך לקחת בחשבון שבונים מנהרות מתחת.מי שאמר שלשטח אין חשיבות בעידן המודרני שילך לעזה".

הסיור כלל גם ביקור באזור בו נבנה נמל התעופה החדש באזור תמנע.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד