בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עד כאן נגד לוינסון

לקראת תחקיר של חיים לוינסון על עמותת עד כאן, העמותה מפרסמת תיעוד שיחה שהתקיימה בין עיתונאי הארץ לבין עזרא נאווי, בנודע להרגלי צריכת הסמים שלו

  • ל' שבט תשע"ו - 18:33 09/02/2016
גודל: א א א
לוינסון ברכב עם נאווי, (צילום מסך, פייסבוק עד כאו)
לוינסון ברכב עם נאווי, (צילום מסך, פייסבוק עד כאו)

העיתונאי חיים לוינסון מעיתון הארץ, פרסם לאחרונה בדף הפייסבוק שלו, כי הוא עומד לקראת פרסומו של תחקיר העוסק בגלעד אך, יו"ר עמותת 'עד כאן' לטענת לוינסון הוא קיבל מפעילים בעמותה איומים כי באם יפורסם התחקיר, הם יפרסמו צילומים שלו מעשן סמים בחברת פעילי שמאל אחרים.

לויסון טען כי הטענות אין נכונות. לטענתו, הוא מעולם לא עישן סמים ועם יש צילומים כלשהם הרי שמדובר בתיעוד של 'התלוצוצות' שלו בנושא. בהמשך הביא לוינסון את תגובתו של אבירם זאבי מ'עד כאן' שכתב כי ישנם צילומים של לוינסון מבלה בחברת פעיל השמאל עזרה נאווי ב'שטחי הגדה'. "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה ובשירות מי אתה פועל", כתב זאבי.

היום פרסמה עמותת עד כאן, כי בתגובה לתקיר שעתיד להתפרסם, פנתה העמותה לנשיא מועצת העיתונות, השופטת בדימוס דליה דורנר, "בדרישה כי תפעל באופן מיידי למנוע פרסום תחקיר שקרי של הכתב חיים לוינסון בעיתון 'הארץ".

בנוסף, בעד כאן מספרים כי פניות של העמותה אל לוינסון ואל מו"ל עיתון הארץ עמוס שוקן, בבקשה להסביר את עמדתה, לא נענו.

"בבסיס הפנייה נטען כי עיתון הארץ מעוניין לפרסם תחקיר על מייסד העמותה מתוך אינטרס מובהק להגן על שמם של העיתונאים בו" אומרים בעד כאן. העמותה מציינת את שמותיהם של עמירה הס, גדעון לוי וחיים לוינסון, "אשר מצויים במערכת יחסים קרובה ואינטימית עם עזרא נאווי, מערכת יחסים החורגת ממערכת יחסים מקצועית של מקור ועיתונאי".

בסרטון שפרסמה העמותה, מצולם לוינסון כשהו קונה מוצרים במסעדה בכפר הערבי דהרייה. בעד כאן טוענים כי מדובר במעשה לא חוקי, מאחר והמסעדה נמצאת בשטח הנמצא בשליטת הרשות 'הפלסטינית'.

בסרטון נוסף שהתפרסם בדף הפייסבוק של העמותה, מתועדת שיחה של לוינסון בה הוא שואל את נאווי על הרגלי צריכת הסמים שלו. לוינסון - "כמה ג'וינטים אתה מעשן ביום?" נאווי- הרבה..." לוינסון - "אתה חזיר".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד