בע"ה י"ג אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנרצח בפיגוע: ינאי יוסמן הי"ד

בפיגוע הקשה הערב (ה') נרצח ינאי יוסמן הי"ד ממעלה מכמש. הלוויתו תערך מחר בירושלים

  • ט' אדר תשע"ו - 22:24 18/02/2016
גודל: א א א
ינאי יוסמן היד, נרצח בפיגוע הערב (מתוך הפייסבוק)
ינאי יוסמן היד, נרצח בפיגוע הערב (מתוך הפייסבוק)

בפיגוע הקשה שהתחרש הערב (חמישי) בסניף רמי לוי בשער בנימין, נרצח לוחם חטיבת הנח"ל בצה"ל ינאי טוביה יוסמן הי"ד, בן 21 ממעלה מכמש. כך הותר כעת לפרסום.

ינאי הי"ד, נשוי ואב לתינוקת בן חודשים ספורים, נדקר בידי נער ערבי בן 14 בשעה שערך קניות עם רעייתו בשער בנימין. הלוויתו של ינאי הי"ד תערך מחר בשעה 8:00 בבוקר בהר הרצל בירושלים.

דובר צה"ל מוסר כי הודעה נמסרה למשפחתו וצה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

"אנחנו כואבים את הרצחו של ינאי ויסמן הי"ד תושב הישוב מכמש", אמר אבי רואה יו"ר מועצה אזורית מטה בנימין, לסוכנות TPS. "הכאב והצער עצומים אבל אנחנו לא נשברים. עם ישראל עמד לאורך ההיסטוריה בזמנים קשים ובהתמודדויות לא קלות ותמיד יצא מהן מחוזק. ולכל אלו שמנסים לפגוע בנו אני רוצה לאמר, אנחנו נחושים ואיתנים ואנחנו גם ננצח".

בשיחה עם הקול היהודי סיפר חננאל אבן חן, תושב הישוב כוכב השחר הסמוך למכמש, כי ירה שני כדורים לעבר המחבל שנפל במקום ונהרג. מיד לאחר מכן, רץ אבן חן לעבר הפצועים ששכבו מדממים באותה העת. "לפני הפיגוע קראתי לו לבוא להצטרף למניין של תפילת מנחה", משחזר אבן חן. "אחרי דקה קראתי לו שוב והוא עמד מהורהר. אשתו שאלה אותו מה קורה. אחרי דקה כבר ראיתי אותו שוכב על הארץ ושותת דם. לצערי הוא נרצח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד