בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות ליוו למנוחות את ינאי ויסמן הי"ד

בהר הרצל בירושלים השתתפו (ו') כאלף איש בהלוויתו של היהודי שנרצח אמש בפיגוע

  • י' אדר תשע"ו - 09:15 19/02/2016
גודל: א א א
קברו של ויסמן (הלל מאיר TPS)
קברו של ויסמן (הלל מאיר TPS)

כאלף בני משפחה, מכרים השתתפו הבוקר (שישי) בבית העלמין הר הרצל שבירושלים, בהלוויתו של ינאי טוביה ויסמן הי"ד שנרצח אמש בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי שבשער בנימין בידי שני נערים ערבים.

"אהוב שלי מי היה מאמין שאני אכתוב לך כשאתה כבר לא איתי", אמרה רעייתו יעל. "במעט זמן שהיה לנו בסוף שבוע, דאגת להשלים הכל . "שמעת שקרה משהו ורצת ואני חיכיתי לך", שחזרה יעל את רגעי הפיגוע.

כאלף איש בהלוויתו של ינאי הי"ד, הבוקר (דוברות מכמש)

"תמיד היית מלא נתינה בלתי פוסקת אם לא היית רץ לשם לא היית ינאי שאני מכירה והתאהבתי בו. הלוואי שיכולת לחוות את נטע יותר. כמה חולמות היו לנו. לפני שנכנסנו לסופר שאלתי אותך מתי נהיה משפחה נורמאלית ואמרת שלא נשאר עוד הרבה".

ינאי הי"ד, בן 21 נשוי ואב לנטע בת ה-4 חודשים, התגורר בישוב מעלה מכמש. במהלך שירותו הצבאי בחטיבת הנח"ל התחתן עם יעל. ינאי הותיר אחריו גם זוג הוריו ושלושה אחים.

"כמה הספקנו בשנתיים של נישואים למרות שלא היינו הרבה יחד", הוסיפה יעל. "ינאי אתה גיבור אמיתי של כל עם ישראל ידעת שאין לך נשק ובכל זאת רצת. אני רוצה להגיד לך תודה . זכיתי ללמוד מאדם מוכשר ומיוחד. תודה על נטע שלנו".

"ידעת שאין לך נשק ובכל זאת רצתה. איש של נתינה". הלוויתו של ינאי ,הבוקר (דוברות מכמש)

הרב נתנזון ראש המכינה בה למד ינאי ספד לו. "ינאי של חיוך ענק וכובש, ינאי של אמת בלתי מתפשרת, ינאי של יעל, אבא של נטע, ינאי של במשפחה והחברים. מאתמול בערב ינאי של כל עם ישראל. כנה אור היה לך ינאי אהובנו, כנה אור ידעת לתת לאחרים. הרבה ויכוחים היו לנו עד השעות הקטנות של הלילה כי היית בן אדם של אמת... התלבטת אם לצאת לפיקוד או להמשיך בלחימה... ידעתי שתוכל להוות דוגמא וסמל. כנה היית גאה ברשותך יעל, בנטע, כמה תמונות שלחת לנו שלך ושל הילדים. יעל סיפרה לי אתמול שהייתם בשורה אחרת בכלל, שמעתם צעקות, היא התכופפות לנטע ואתה נעלמת. לא יכולת לשמוע צעקות ולעמוד מנגד, כזה היית, לא היה לך נשק, חייל ברגילה. נלחמת עם הידיים עם הגוף עם כל הלב...".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד