בע"ה י"ג אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רמי לוי: "ביש מזל"

בעליה של החנות בה נרצח ינאי ויסמן הי"ד דוחה את הטענות לכשלי אבטחה שאפשרו את הפיגוע. התושבים טוענים כי מאות הערבים הפוקדים את החנות מגחיכים את נהלי האבטחה

  • י"ב אדר תשע"ו - 10:00 21/02/2016
גודל: א א א
המולה מחוץ לחנות לאחר הפיגוע (עוזיאל ותיק)
המולה מחוץ לחנות לאחר הפיגוע (עוזיאל ותיק)

ביום חמישי טען כתב חדשות ערוץ 2, משה נוסבאום, כי רמי לוי, בעליה של רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' זומן לשימוע במשטרה בעקבות כשל אבטחה שהתגלה לכאורה בסניף אשר במסגרתו התאפשר למחבלים לבצע את הפיגוע בסניף הרשת בשער בנימין ביום חמישי.

בראיון לגלי צה"ל, דחה הבוקר (א') רמי לוי את הטענות ואמר שמדובר בספין של נוסבאום.

עוד הוסיף לוי ואמר שהפיגוע הוא תוצאה של "ביש מזל" שכן כל נהלי האבטחה נשמרו. לטענת לוי, בחנות נמצאים ארבעה שומרים מטעמו ועוד חיילים נוספים שעומדים מחוץ לחנות.

חרף טענותיו של לוי, טוענים תושבים באזור שקונים מעת לעת בחנות כי כמות גדולה מאוד של ערבים מועסקים בחנות, זאת לצד ערבים רבים המגיעים לרכוש בחנות, ולכן הטענה כי החנות מאובטחת בצורה יעילה היא מגוחכת.

נזכיר, שבתחקירהקול היהודי בעבר, פורסם כי באזור התעשייה שער בנימין מתקיימת מדיניות קבועה של גביית 'דמי חסות', פרוטקשן, מצד עבריינים ערבים. אזור התעשייה ידוע כמקום בו מתקיימות עבירות רכוש תכופות מצד ערבים באזור, לרבות פריצה לחנויות במקום ופריצה לרכבים של יהודים המגיעים לקניות באזור התעשייה או לשמחות באולמות במקום.

קברו הטרי של ינאי הי"ד (הלל מאיר TPS)

ביום שישי ליוו כאלף יהודים את ינאי טוביה ויסמן הי"ד שנרצח בפיגוע ביום חמישי. ינאי, בן 21, היה נשוי ליעל ואב לנטע בת הארבעה חודשים.

ינאי ניסה להשתלט על המחבל בחנות על אף שלא היה חמוש באותה העת. "כמה הספקנו בשנתיים של נישואים למרות שלא היינו הרבה יחד", ספדה לו רעייתו יעל. "ינאי אתה גיבור אמיתי של כל עם ישראל. ידעת שאין לך נשק ובכל זאת רצת. אני רוצה להגיד לך תודה. זכיתי ללמוד מאדם מוכשר ומיוחד. תודה על נטע שלנו".

מאות מלווים למנוחות את ינאי הי"ד (דוברות מכמש)

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד