בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ממשלת ישראל התעוררי"

מועצת יש"ע קיימה הבוקר הפגנה מול ישיבת הממשלה במחאה על אזלת היד נגד הטרור המשתולל

  • י"ב אדר תשע"ו - 15:54 21/02/2016
גודל: א א א
חבר הכנסת יוגב נושא דברים בהפגנה (הלל מאיר TPS)
חבר הכנסת יוגב נושא דברים בהפגנה (הלל מאיר TPS)

מול ישיבת הממשלה הבוקר (א') קיימו ראשי מועצת יש"ע הפגנה במחאה על אוזלת היד של מערכת הביטחון כנגד הטרור המשתולל.

יו"ר מועצת יש"ע, אבי רואה, אמר בהפגנה: "אנחנו שולחים דרישה בלתי מתפשרת לממשלת ישראל לפעול בנחישות כנגד המרצחים וכנגד הארגונים האלה שבכל שעה מסיתים נגד עם ישראל".

"אנו קוראים להפסיק את הרצח שמשתולל ברחבי ישראל. על זה אי אפשר להמשיך לשבת במשרד ולא לפעול, חייבים לשמור על תושבי ישראל ובעיקר על ילדי ישראל. לא יתכן שבתוך ישובים ובתוך מרכזי קניות יפגעו וירצחו אותנו", הוסיף רואה.

"התעוררי התעוררי ממשלת ישראל. חמישים שנה כבר עברו מאז שחרור יהודה ושומרון ועדיין אנחנו נלחמים על קיום חיים יומיומיים ואנחנו לא מרגישים שיש נחישות להילחם בטרור. לא יתכן שממשלת ישראל תסביר להורים השכולים שיש בעיות משפטיות ולכן יש בעיות לגרש את משפחות הרוצחים. בעיות משפטיות על הממשלה לפתור. המוסר אומר שאת אותם מרצחים יש לגרש לכל הרוחות. כל זמן שזה לא יקרה אנחנו נצא ונמחה למרות שהניצגים בממשלה הם אלו שאנחנו בחרנו".

הוריה של שלומית קריגמן הי"ד שנרצחה בפיגוע בבית חורון אמרו בהפגנה: "היא הייתה ילדה של גשר בין חילונים ודתיים, מתנחלים ואנשי המרכז, אלו היו החיים שלה. לצערנו לקחו אותה. הרצח שלה היה אכזרי ומדויק, כי הבחורים שרצחו אותה ידעו בדיוק מה הם עושים. הם דקרו אותה בשלוש מקומות בגוף כך שלא הייתה לה אפשרות לצאת מזה. הם היו מדוייקים והם ידעו בדיוק מה הם צריכים לעשות".

שי אלון, ראש מועצת בית אל: "אנחנו פה מסיבה מאוד פשוטה, אנחנו באנו למחות על מה שוקרה בארץ ישראל - אחננו לא ניתן לזה להימשך. אנחנו לא נשב בבית ונגיד - דם יהודי אינו הפקר".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד