בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לסרב לשתף פעולה עם הצנזורה"

איש שמאל קיצוני מתגאה בהעברת מידע חסוי לאל-ג'זירה וקורא לחבריו ללכת בדרכו

  • י' אדר ב תשע"ו - 21:40 20/03/2016
גודל: א א א
לחימה בצוק איתן. ארכיון (דובר צהל) (דובר צה"ל)
לחימה בצוק איתן. ארכיון (דובר צהל) (דובר צה"ל)

תחקיר 'עד כאן' שפורסם בסוף השבוע בחדשות ערוץ 2, המייחס לארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' איסוף חומרים צבאיים חסויים, היכה אמנם גלים בציבור הרחב, אך אין כרגע אינדיקציות כלשהן שהמידע המדובר הועבר לגורמים עוינים.

יותם פלדמן, איש שמאל קיצוני, לא ממש התרגש מהביקורת כלפי 'שוברים שתיקה' וחשף ביום שישי בעמוד הפייסבוק שלו מעשה דומה לזה המיוחס ל'שוברים שתיקה', אך כאן כבר מדובר בדברים חמורים בהרבה.

לדבריו, לפני כמה חודשים שודר סרט שהוא ביים על התנהלות צה"ל במבצע 'צוק איתן'. "בעבודה על הסרט אספנו מידע רב על השיטות שבהן השתמש הצבא במתקפה הזו. השגנו ידיעות רבות שאני מניח שנחשבות סודיות אם כי רובן לא נכנסו לסרט מפאת היותן משעממות ולא רלוונטיות לנקודה המרכזית של הסרט, חשיפת אופן ההתקפה על אוכלוסיית עזה", כתב.

ומה נעשה באותו חומר עליו מדבר פלדמן? הוא כמובן נמסר לידיים הנאמנות של אנשי ערוץ התקשורת הערבי 'אל ג'זירה'...

פלדמן לא הסתפק בסיפור לקוני על מעשיו וקרא לאנשי תקשורת נוספים לפעול כמותו: "כיום, כשהצנזורה והאיום בחקירות מופרכות הם כלים מרכזיים ביפוי תדמיתה של ישראל ומירוק זדונותיו של הצבא, המעשה ההוגן שיכול לעשות כל עיתון ועיתונאי הוא לסרב באופן גורף לשתף פעולה עם הצנזורה הצבאית. לא להעביר אף ידיעה לצנזוריות ממשיכות דרכה של מירי רגב", כתב.

פעיל הימין שי גליק מארגון 'בצלמו' מיהר ופנה למשטרת ישראל בדרישה שזו תטפל בעניין, וציין כי מדובר בעבירה של בטחון מידע. במשטרה נאמר לו כי הנושא הועבר לבדיקה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד